יס מן עונה 2: מלך זילברשלג נחשף בתוכנית חדשה

כוכב הרשת החרדי מספר בגילוי לב בתוכנית הריאליטי של yes שתעלה בקרוב על המסך על המורכבות, "אני מאוד חילוני אבל גם מאוד חרדי". על החברה אלונה סער הוא אומר, "פעם ראשונה שלי בזוגיות, היא חילונית ואמא שלי לא יודעת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/10/21 17:25 ה בחשון התשפב

יס מן עונה 2: מלך זילברשלג נחשף בתוכנית חדשה
מלך זילברשלג. נפרד, צילום: כאן דיגיטל

כוכב הרשת החרדי, מלך זילברשלג, כבר כבש את הלבבות ברשתות החברתיות עם עשרות אלפי עוקבים ועם סרטוני תוכן רבים ומושקעים שהוא יוצר לתאגיד השידור, במיוחד לאחר שנחשף כי הוא מנהל מערכת יחסים עם בתו של שר המשפטים, השחקנית אלונה סער. בחודשים הקרובים, נראה שהוא מתכנן לעשות זאת שוב. 

בעונה החדשה של תוכנית הדוקו ריאליטי של yes דרמה שתעלה בשבועות הקרובים, מלך נחשף ברגעים האינטימיים של החיים, כאשר הוא מספר על הציפייה של המשפחה החרדית מול המציאות האמיתית של חייו. בתוכנית ישתתפו גם אביבית בר זוהר, ערן סוויה, הזמרת דקלה ורותי ברודו. כולם יאלצו להקשיב למנחה, חנוך דאום, ולהסכים לכל הצעה שלו. 

משתתפי "יסמן"

משתתפי "יסמן" צילום: yes

"אני נמצא באינסטגרם, פייסבוק, טוויטר, סנאפצ'ט, טיקטוק, טלגרם ויוטיוב", הוא מספר בפרומו לתוכנית, "אני מאוד חילוני ומאוד חרדי. הציפייה ממני היא שאני אתבגר ואחליט שאני מתחתן ואני לא שם בשום צורה. פעם ראשונה שלי בזוגיות, היא חילונית ואמא שלי לא יודעת", הוא אומר בהתייחסות לבת זוגו. כזכור, לפני כמה חודשים פרסמה כוכבת הסדרה "המפקדת" של התאגיד בעמוד האינסטגרם שלה כי היא בזוגיות של מעל חצי שנה עם אושיית עם זילברשלג.