מתכננים טיסה? טיפים שחובה לקרוא!

אם אתם צפויים לטוס בזמן הקרוב, יש טיפים שאתם חייבים לדעת טרם העליה למטוס! כאלה שברגע האמת יצילו אתכם ויהפכו את השעות הארוכות לנעימות וחיוביות!

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף רימון טיולים 11/04/18 10:45 כו בניסן התשעח

מתכננים טיסה? טיפים שחובה לקרוא!
צילום: shutterstock

בקבוק ריק

כמו בכל דבר שתרצו לקנות בשדה התעופה או במטוס, גם בקבוק מים יעלה לכם במחיר גבוה מאוד, אז מה עושים? קחו איתכם בקבוק מים ריק, ולאחר שתעברו את הבידוק הביטחוני, מלאו אותו במטוס או שתעזרו בדיילת. דעו כי קיימים במטוס מכלי מים לשימושכם וזכותכם לבקש להשתמש בהם.

צילום: shutterstock

 

אוכל אוכל אוכל

נכון שהארוחות המוגשות במטוס תמיד עושות רושם של טעימות, אבל סביר להניח שכשתטעמו מהן, הן לא תהיינה בדיוק לטעמכן. לכן, אל תבנו עליהן באופן מוחלט, והיערכו מראש עם חטיפים, קופסת ירקות וסנדוויצ'ים שיוכלו לשמש עבורכם כתחליף.

צילום: shutterstock

 

עיסוק שיעניין אתכם

הכינו מראש בטאבלט או במחשב הנייד, סרטים שמעניינים אתכם ויוכלו להעסיק אתכם בזמן הטיסה. זה הזמן להשלים את הפרקים בסדרה שלא הספקתם לסיים לראות או לחשזור לסדרות שכבר הספקתם להתגעגע אליהן. אם יש לכם עבודה תוכלו לקחת גם אותה, רק שימו לב שהיא לא משבשת לכם את ההנאה מהטיס, וכמובן, אל תשכחו אוזניות!

צילום: shutterstock

 

אביזרי נוחות

סביר להניח שיהיה לכם זמן רב לישון במהלך הטיסה, אך מאחר ולא מדובר במיטה שלכם, זו תהיה חוויה פחות נעימה. לכן, דאגן להתאבזר מראש בכל מה שיכול להפוך אותה לנוחה יותר עבורכם: כרית לצוואר, אטמי אוזניים, וכיסוי עיניים שבחרתם מראש ובדקתם את הנוחות שלו, אל תסמכו על זה שתקבלו במטוס.

צילום: shutterstock

 

בגדים להחלפה

נכון שאתם אנשים בוגרים, אבל פשלות קורות וזה לפעמים לא חייב לקרות דווקא לכם, אלא לזה שיושב מימינכם או משמאלכם, אם בטעות תישפך עליכם איזו כוס, או שצלחת האוכל תתהפך, יהיה לא נעים לגלות שאין לכם אפשרות לעשות עם זה דבר מלבד לחכות למזוודות. לכן, הצטיידו בבגדי החלפה קלילים, שישמשו אתכם רק במקרים חריגים.

תגידו לה שלום!

תגידו לה שלום!צילום: shutterstock

 

שמרו על החפצים

כמו בכל מקום, גם במטוס אתם לא יודעים מי האנשים היושבים בתוכו, ואין אפשרות להסתמך על צוות המטוס שישימו לב לכל דבר. לכן, דאגו לשמור על החפצים היקרים לכם היטב. מקמו את הארנק וחפצי הערך במקומם שאינו גלוי, כך גם כשתרדמו ולא תשימו לב, תוכלו להיות שקטים שהם מוגנים ושמורים.

צילום: shutterstock

 

טיולים מאורגנים לשומרי מסורת ברימון טיולים