יעל שבח בכנס פנימה: "כשמבקשים ממך לבחור בחיים, תבחרי בחיים"

כ3,000 נשים התאספו אתמול לכנס השנתי של מגזין פנימה, שמתקיים בבנייני האומה זו השנה השביעית, המשתתפות נהנו משירה וריקודים, סטנדאפ, תורה נשית, ברכות ואיחולים לקראת השנה החדשה, והרבה קניות כמיטב המסורת

חדשות כיפה אהבה פז, חדשות כיפה 24/09/19 10:19 כד באלול התשעט

יעל שבח בכנס פנימה: "כשמבקשים ממך לבחור בחיים, תבחרי בחיים"
צילום: ללא

אמש (ב') התכנסו בבנייני האומה בירושלים כ3,000 נשים דתיות מרחבי הארץ לכנס השנתי של מגזין פנימה, שמתקיים זו השנה השביעית בחודש אלול כהכנה לשנה החדשה ולחגי תשרי. בתחילת הערב הנשים נהנו מיריד קניות גדול עמוס בבגדים, תכשיטים, מטפחות, איפור, יודאיקה וכל הבא ליד. את הכנס הנחתה עדן הראל שהחליפה את המנחה המיתולוגית- סיון רהב מאיר שנמצאת בשליחות בארה"ב אבל לא פיספסה את ההזדמנות ושלחה סרטון מצולם עם שבחים למארגני הכנס, ברכות לשנה החדשה ודבר תורה קצר לפרשת השבוע.  

 

צילום: ללא

צילום: ללא

 

בפתח האירוע עלתה לבמה יעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל שבח הי"ד ודיברה עם הנשים על הבחירה בחיים לקראת השנה החדשה: "כשמבקשים ממך לבחור בחיים, תבחרי בחיים, אני לא בחרתי באלמנות, זה נכפה עלי, ועל פי הטבע אני אמורה להיכנס הביתה וללבוש שחורים ולא להמשיך ולפעול בחיים, אבל הבחירה שלי היא להסתכל על החיים שהיו ולהבין שגם אם הם השתנו הנצחיות נשארת, אני מחפשת כל הזמן את החותם של מה שהיו החיים שלי", לנו היא סיפרה כי נענתה להזמנה לבוא ולדבר בכנס כי מרגישה שליחות ללכת ולתת כוח לנשים רבות דווקא מתוך סיפור החיים שלה, ושואפת להגיע לקהלים גדולים.   

 

צילום: ללא

 

את החלק המוזיקלי של הערב הובילה דין דין אביב יחד עם הזמרת יובל דיין המדהימה שהעיפו את האולם בשירה וריקודים, אליהן הצטרפו בתחילת הערב להקת המחול 'אתגליא' בקטע ריקוד אומנותי. הסטנדפיסטית הניה שוחט, העלתה את סף הצחוק באולם.

 

צילום: אור בהודנה

צילום: אור בהודנה

 

הרבנית ימימה מזרחי העבירה שיעור מלא בחן,באהבה ובתורה נשית לקראת ראש השנה והחגים. לפני שהרבנית ירדה הצטרפו אליה לבמה כל הכותבות במגזין ואביטל טריקלטאוב העורכת הראשית הגישה להן פרח כאות תודה על העבודה כל השנה. 
 

צילום: אפרת פרנס כהן

 

בסוף הערב, הרב שמואל אליהו עלה לברך בברכת שנה טובה את כל באות הכנס, וקרא לכל עם ישראל לעלות לארץ ישראל. וכמובן סיים בלהקים את כל האולם על הרגליים ולברך אישה את חברתה ב'מי שברך' לשנה הקרובה.

אביחי בוארון המו"ל והבעלים של מגזינים פנימה ואותיות וילדים אמר אמש: "התחלנו להוציא לאור את מגזין פנימה עם מאות נשים והיום אפשר למנות בקהילת פנימה כארבעים אלף נשים ובכל שנה בלי עין הרע, המעגלים מתרחבים והולכים. יחד עם מגזין "אותיות וילדים" שנחשב היום אחד המגזינים הנפוצים במדינה, ובזכות עבודה קשה ומסורה של הרבה מאוד אנשים, אני שמח שאנחנו בעצם חלק ממגמה תרבותית משמעותית שקונה לה שבת בעשרות אלפי משפחות בישראל".

עפרה בוארון, ששמשה כעורכת הראשונה של המגזין תחת שם העט, "רות עזריה" אמרה אתמול לבאות הכנס: "כל אישה מפעילה מפעל חיים בביתה, כל אישה זקוקה לכח, הכוונה, אוורור ותמיכה. המגזין מספק לנשים אותם בכל חודש אבל מה שמיוחד בכנס השנתי הוא שבכל שנה אנחנו מתקבצות יחד, באחדות מרגשת, כמו משפחה אחת גדולה. הכנס הזה נותן לנו כוח למשך חודשים ארוכים. 

עורכת המגזין אביטל טרקיאלטאוב אמרה אמש: היה ערב מדהים ומלא עוצמות. כמו בכל שנה אלפי נשים הוכיחו שקיימת תרבות נשית יהודית חיה ובועטת. שבוע לפני ראש השנה הן הצביעו ברגליים והגיעו לערב שלם של יחד, רוממות רוח והמון שמחה".
 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן