אוננות נשית - לבנות בלבד.

שלום וברכה!!! מראש הנני מתנצלת על השאלה-כבר כמה שנים שאני סוחבת בעיה-שאלה זו בליבי-ולא היתה לי נאפשרות מתוך בושה לשאול את השאלות שלי- ושמחה אני שניתנה לי האפשרות ללא חשש!!! יישר כוח!!!

ברצוני לשאול על איסור האוננות-שלפי מיטב ידיעתי- ידוע עניין האוננות אצל גברים מחשש שכמעט ודאי לשפיכת זרע!!(אם זה נכון!)

בכל אופן-ברצוני לשאול על תופעה זו אצל נשים:

א.האם תופעה זו מצויה אצל נשים או שמא זה לא מקובל?

ב.האם זו בושה?

ג.האם נשים מותרות-יכולות לאונן?

ד.מהן ההשלכות ההלכתיות באוננות אצל נשים?

ה.מהן ההשלכות הפיזיולוגיות-ביולוגיות באוננות אצל נשים?

ו.אוננות אצל נשים-האם יש בזה רע?-האם זה נפוץ?

ז.האם זה פוגע בזוגיות בעתיד?ביצירת קשר לחתונה?

ח.אשה מאוננת-האם היא חוטאת?ט.במידה ואני בשלבי הכרות לחתונה-מה דעת הרב- האם כדאי לספר על ההרגל המגונה הזה לחבר(ואולי הוא לא מגונה)-או להסתיר ממנו?

אשמח לתשובות העונות במקרה של אשה רווקה-וכן לגבי אשה נשואה-במידה ויש שוני!!!

תודה לרב-זה יעזור לי מאוד לדעת איך להתייחס לכך לאחר ששנים רבות אני מתוסכלת מעצמי בעניין זה- מה גם שכמה שאני מנסה להחליט להיגמל מכך-אינני מצליחה!!!!

אשמח מאוד אם יהיה באפשרות להעביר שאלתי למומחה בנושא זה-פסיכולוגית-יועצת וכו'-בכדי לדעת ממה נובע הרצון לתופעה זו-וכן היבטים פיזיולוגים וכו'...

שוב תודה ויישר כוח ענקי-וסליחה ...

תוכן התשובה:

ב"ה


שלום .

ראשית לכל ההמשך אנא עייני בתשובות שנכתבו כאן באתר בנושא זה כגון תשובתי :
https://www.kipa.co.il/ask/show.asp?id=27355

https://www.kipa.co.il/ask/show.asp?id=9065
וגם ב:
https://www.kipa.co.il/ask/show.asp?id=2383
https://www.kipa.co.il/ask/show.asp?id=9954

וכהמשך למה שכתבי בתשובות הנ"ל אוסיף ואומר כי שאלתך נידונת בדורות האחרונים יותר מבעבר ,בתלמוד מוזכרת אוננות נשים כתופעה שלילית ,ומבחינה הלכתית
נעדרת איסור ,לא מצאו איסור מפורש על כך כמו אצל גברים ,אבל ברור שהיא תופעה שלילית והיא כניעה ליצר .
לשאלתך אין ספק שתופעה זו גורמת לתופעות לואי פסיכולוגיות המתגברות אחר החתונה .
תופעות שעלולות לגרום דחייה של בן הזוג עד כדי הרגשת בגידה .רק בשביל זה כדאי להפסיק את התופעה ומהר .
מבחינת הקבלה האיסור הוא חמור שבעתיים ,כמו האיסור אצל גברים כי בכל מעשה אוננות או אפילו הרהורים ומחשבות נבראים מלאכים רעים וכוחות רעים המיועדים אך ורק להזיק כיוון שהם לא באו לידי מימוש בעולם החיובי אלא נשארו בעולם של החטא ,משם הם נבראו ולשם הם משתייכים ,בראש ובראשונה הם ירצו להתנקם ולהזיק למי שבראם והביא אותם לעולם כפוטנציאל ולא בשלמות ,ולכן תחשבי טוב טוב לפני המעשה ואם תצרפי את רגשות האשם שלך ,תראי "שאין הצר שווה בנזק המלך "
יש בידינו שכל ויש בידינו יכולת להתגבר ולשלוט אל יוצרינו כי זה בדיוק "מותר האדם מן הבהמה" .

בספר "בכור המהפכה הגרענית" של פרופסור קציר מסופר שם על ניסוי שעשו עם עכברים ,חיברו להם אלקטרודה למרכז ההנאה במוח ולימדו את העכבר ללחוץ על מתג חשמלי ,תוצאות הניסוי היה שהעכבר מת מהנאה, כי הוא לא יכל לשלוט על עצמו ומת ,מת מהנאה כתוצאה מריבוי הפעולות שהוא עשה .

לנו יש כוחות אחרים שזה הוא בדיוק " מותר האדם " ויותר מזה לגבי אשה סוטה נאמר " היא עשתה מעשה בהמה לכן ..." מה הוא מעשה הבהמה שהיא עשתה ? היא פשוט נתנה חופש ליצרים שלה !! ולכן התורה מגדירה את זה בלשון קשה "מעשה בהמה".

כמו שאמרתי אם נותנים חופש צנוע וקטן בחדרי חדרים
אז המרחק קצר מאוד להתיר לאדם ולהרגיל אותו גם להכנע ליצר בדברים יותר גדולים וכך דורשים חז"ל על הפסוק "לא יהיה בך אל זר "-איזהו אל זר בליבו של האדם? אלא זה הוא יצר הרע שהיום אומר לו כך ומחר אומר לו לך עבוד עבודה זרה " ולכן מצווה אותנו התורה לגדוע את היצר הרע הקטן בעודו בעוד שהוא קטן .
וחז"ל ירדו לחדרי חדרים של ליבו של האדם ואמרו "אבר קטן יש באדם משביעו-רעב. מרעיבו -שבע" ולכן התורה גבלה גבולות ברורים והתירה ואסרה וקבעה מה מותר ומה אסור בכדי שהאדם ימצא את האיזון הנכון שמתאים לו .

כל מה שכתבתי הוא כהמשך לתשובות הנזכרות למעלה מפני שהתורה רואה ערך עליון בשליטה ביצר ובכוחות של האדם ולא לדכא אותם או לרמוס אותם ועייני בתשובתי "דיכוי היצר המיני בעזרת תרופה" ב:
https://www.kipa.co.il/ask/show.asp?id=47963





בברכה,


עוזיאל

התשובה התקבלה מהרב עוזיאל אליהו, רב המועצה האזורית משגב
כד בכסלו התשסה
,
07 בדצמבר, 2004
לקריאה נוספת
עוד אין תגובות, היו הראשונים להגיב!
כתבו תגובה

המשך באמצעות

שכחתי סיסמה
אין לך שם משתמש באתר? צור חשבון

יצירת חשבון חדש

אני מאשר את תנאי השימוש באתר

איתן כבל צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

משרד האוצר יפצה את תושבי הדרום?

קרא עוד