מבחן דרכים – יגואר XE המחודשת

יגואר XE, מכונית הספורט-סדאן משלבת ספורטיביות ואלגנטיות כמיטב מסורת יגואר. לקראת סוף העשור היא עברה מתיחת פנים ואימצה חלק מהחידושים שהגיעו לאחיותיה.

חדשות כיפה מוטי שטרן 06/08/19 10:33 ה באב התשעט

מבחן דרכים – יגואר XE המחודשת
צילום: יחצ יצרן

לקראת סוף העשור עברה ה- XE מכונית הספורט-סדאן של יגואר מתיחת פנים ואימצה חלק מהחידושים שהגיעו לאחיותיה.

יגואר XE, מכונית הספורט-סדאן משלבת ספורטיביות ואלגנטיות כמיטב מסורת יגואר.
ה-XE הושקה ב- 2015 ותפסה את מקום ה- X-Type כמכונית הסדאן הקטנה של היצרן.
עם הנעה אחורית, יחידת הנעה חזקה והתנהגות ספורטיבית לצד עיצוב אלגנטי ומוקפד – יגואר XE מתמודדת מול מרצדס C Class, B.M.W סדרה 3 ואאודי A4 בפלח השוק של הספורט-סדאן.

צילום: יחצ יצרן

העיצוב החיצוני לוטש לטובת שיפור האווירודינאמיות כאשר בחזית פנסי לד ראשיים חדשים, צרים ובעיצוב מודרני וגריל קדמי רחב בגימור LATTICE-MESH.
החלק האחורי מעוצב בצורה ספורטיבית יותר עם תאורת LED אחורית צרה עם פנסי איתות דינאמיים.
תא הנוסעים שודרג ואיכותו שופרה עם לוח השעונים עטוף חומרים מתקדמים עם תפרים דקורטיביים, המשמשים גם בפנים הדלתות ובמרכז הקונסולה, ההגה בעיצוב חדש וספורטיבי וכך גם ידית ההילוכים (שכמו שראינו כבר בריינג רובר איווק חזרה להיות סטנדרטית במקום חוגה), מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 10 אינץ' המאפשרת שליטה בכל מערכות הבידור והשמע.
פריט אבזור נוסף מהאיווק הוא המראה המרכזית – מראת ה-Clear sight החכמה המבוססת על מצלמה אחורית ומספקת לנהג מבט נקי מהפרעות ושדה ראייה רחב במיוחד גם כאשר יושבים 3 מבוגרים במושב האחורי.
מיגואר I-Pace אימצה ה-XE את מסך המגע התחתון המאפשר שליטה בבקרת האקלים ומערכות נוספות ברכב. 

תא נוסעים עם איכות משופרת ואבזור בטיחות עשיר

תא נוסעים עם איכות משופרת ואבזור בטיחות עשירצילום: יחצ יצרן

בתחום הבטיחות שודרה ה-XE והיא כוללת עכשיו בקרת שיוט אדפטיבית עם מערכת עצור/סע (ACC), מערכת בלימת חירום אוטונומית למהירויות גבוהות (10-160ק"מ)-  High Speed Emergency Braking, התראה אקטיבית בזיהוי רכבים בשטח "מת" – Blind Spot Assist, בקרת ערנות נהג, מצלמת נהיגה לאחור, חיישני חניה קדמיים ואחוריים וצמיגי צמיגי ULRR (Ultra Low Rolling Resistance) אשר פותחו במיוחד כדי להתאים למערכות הבטיחות המתקדמות ולתת לנהג שליטה מרבית ברכב ללא פגיעה בביצועים.
יגואר XE תשווק בשתי רמות אבזור S (359,000 ₪) ו- S Plus (375,000 ₪) עם יחידת הנעה חזקה הכוללת מנוע 2 ליטר טורבו בנזין בעל הספק של 250 כ"ס, הנעה אחורית ותיבת 8 הילוכים אשר מסייעים לה להגיע למהירות מרבית של 250 קמ"ש ותאוצה מאפס למאה ב-6.5 שניות בלבד.
איך כל הנתונים המרשימים האלה באים לידי ביטוי על הכביש? מקווה לספר לכם בנסיעת מבחן.

יגואר XE ספורט-סדאן יוקרתית וספורטיבית

יגואר XE ספורט-סדאן יוקרתית וספורטיביתצילום: יחצ יצרן

 

לטורים קודמים 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן