מבחן דרכים - השקת DS3 CrossBack

מעולם לא היתה כתבת "מבחן דרכים" המתאימה למיקומה במדור הלייף-סטייל של אתר כיפה, כמו השקת DS3 CrossBack

חדשות כיפה מוטי שטרן 09/07/19 13:20 ו בתמוז התשעט

מבחן דרכים - השקת DS3 CrossBack
צילום: DS3 CrossBack

"נפתח בכבודה של אכסניה" – כך נהוג לפתוח בדבר תורה או ברכה בהתכנסות של שמחה... היום בהשקת DS3 CrossBack ניתנה במה נרחבת למושגים כמו סטייל, שיק ושמות כמו לוטי-וויטון, שאנל ממיטב מותגי האופנה של צרפת שיהוו השראה לעיצוב המוקפד של DS3 CrossBack בחוץ ובמיוחד בפנים. עם שמות כאלה משתלבות כתבות "מבחן דרכים" במדור הלייף סטייל היטב.

סטייל, שיק וטכנולוגיה הם מקור ההשראה ל- 3DS

סטייל, שיק וטכנולוגיה הם מקור ההשראה ל- 3DSצילום: מוטי שטרן

 

חברת לובינסקי, יבואנית פג'ו, סיטרואן, אופל, MG ו- DS השיקה היום את הרכב השני (הראשון הוא DS7 CrossBack) שפותח תחת מותג DS כחברה עצמאית והוא ממשיך את המסורת הקצרה של המותג DS עם עיצוב מוקפד וייחודי, נוחות נסיעה ברמה גבוהה, תא נוסעים בעיצוב מוקפד בהשראת מסורת צרפתית וחדשנות טכנולוגית.

ה-DS3 CrossBack משתייך לקבוצת רכבי הפנאי הקטנים (B-SUV) היוקרתיים אשר כוללת בין השארAudi Q2, לקסוס UX ומיני CourtryMan ופונה לקהל לקוחות אנין טעם הזקוק לרכב קומפקטי ואינו מוכן להתפשר על איכות, נוחות ובטיחות.

העיצוב החיצוני מוקפד מאוד, הוא כולל בחזית גריל מעוינים לצד פנסים LED (LED מטריקס בגרסאות הבכירות) וחתימת אור אחורית בצורת מעיינים המוכרת מהאח הגדול ה- 7DS.
בעיצוב החיצוני בולט משולש בפינת החלות אחורי השוברת את קו החלונות וידיות הדלתות אשר "יוצאות החוצה" כשבן מזהות קרבה של המפתח לרכב.

מימדים קומפקטיים ללא פשרות בנהיגה, בנוחות ובבטיחות

מימדים קומפקטיים ללא פשרות בנהיגה, בנוחות ובבטיחותצילום: מוטי שטרן

 

מוטיב המעוינים מופיע גם בתא הנוסעים בקונסולה המרכזית בסביבת ידית ההילוכים, בכפתורי בקרת האקלים, בפתחי המזגן ובתפירה של ריפוד המושבים בחלק מהגרסאות ובמרקם הכפתורים.
ל-DS, כמותג יוקרה אשר שם דגש רב על איכות ועיצוב יש מפעל עיבוד עורות בבעלותו ובו מועסקים בורסקאים מומחים אשר מבצעים את כל עבודות העור בעבודת יד אומנותית ומרשימה.
תא הנוסעים לא רק מעוצב אלא גם מוכוון נוחות עם ריפודים נוחים, בידוד רעשים, תאי אחסון נגישים והנדסת אנוש מוקפדת התורמים לנוחות הנסיעה.

ה- DS3 CrossBack מפגין גם איכות טכנולוגית. לצד הידיות הנשלפות, הוא מצוייד (בחלק מהדגמים) בתאורת LED מטריקס חכמה היודעת להסיט את התאורה למקסימום תאורה ומינימום הפרעה כאשר היא מזהה רכב המגיע ממול. כיצרן השם דגש על מורשת צרפתית, מערכת השמע היא מתוצרת FOCAL הצרפתית המעניקה איכות שמע מרשימה ומוטמעת כחלק ממערכת המולטימדיה בגודל 7 או 10 אינץ' בהתאם לגרסה וכוללת אפשרות שיקוף לטלפון הנייד.

תא נוסעים איכותי, מוקפד וגדוש בטכנולוגיה

תא נוסעים איכותי, מוקפד וגדוש בטכנולוגיהצילום: מוטי שטרן

 

ה- DS3 CrossBack היא הראשונה בקונצרן PSA שעושה שימוש במנוע החדש של הקבוצה בנפח 1,200 סמ"ק עם הספק של 155 כ"ס ובעשור הבא יוצעו גם גרסאות היברידיות פלאג-אין וחשמליות טהורות (ולכל שאר דגמי המותג אשר יורחבו בקצב של השקה אחת בכל שנה).

ה- DS3 CrossBack ישווק עם מנוע בנזין בנפח 1.2 ליטר עם הספקים של 1.2 ליטר: 130 כ"ס (המוכר מדגמים אחרים: פג'ו 3008, פג'ו 308 ואופל גראנדלנד X) ו-155 כ"ס החדש ותיבת 8 הילוכים פלנטארית, בשתי רמות אבזור + רמת אבזור במספר מוגבל של 6 יחידות.
האבזור הבטיחותי זהה בכל הגרסאות וכולל: מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה כולל מיקום בתוך נתיב הנסיעה, זיהוי עצמים בשטח מת ותיקון אקטיבי, בקרת ערנות ותשומת לב נהג, מערכת מורחבת לזיהוי תמרורים, בלימה אקטיבית 140-0 קמ"ש, בקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית זחילה בפקקים, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת חניה אחורית, 8 כריות אוויר, משענות ראש אקטיביות, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים ועוגני איזופיקס למושבי ילדים.

1.2 ליטר בנזין טורבו PureTech 130 כ"ס ברמת SO CHIC עם חבילתInspiration PERFORMANCE Line: 178,990 ₪ - הכוללת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 7 אינץ', שני שקעי USB, טעינה אלחוטית לטלפון, בלם חניה חשמלי, כניסה והתנעה ללא מפתח, ידיות דלתות חבויות אוטומטיות, בקרת אקלים עם מסנן פחם פעיל, לוח מחוונים דיגיטאלי 7 אינץ', חישוקי 18 אינץ' ועוד.

1.2 ליטר בנזין טורבו PureTech 155 כ"ס ברמת GRAND CHIC עם חבילתInspiration RIVOLI: 204,990 ₪ - הכוללת בנוסף: מסך מגע 10.3 אינץ', מערכת שמע מבית FOCAL עם 12 רמקולים וסאב-וופר, מושב נהג חשמלי עם פונקציית עיסוי ותמיכה לגב התחתון, חימום למושבים הקדמיים, יחידות תאורה MATRIX LED VISION אקטיביות ועוד.

1.2 ליטר בנזין טורבו PureTech 155 כ"ס ברמת LA PREMIERE עם חבילת Inspiration OPERA RUBIS: 214,990 ₪ - הכוללת חבילת עיצוב פנימי מוקפדת יותר ובמהדורה מוגבלת.

ה- DS3 Crossback מציע שילוב עיצוב ייחודי ומוקפד, נוחות נסיעה גבוהה וטכנולוגיה מתקדמת באריזה קומפקטית מבלי לוותר על עוצמה ואיכות של רכב פנאי יוקרתי גדול יותר.

 

 

לטורים קודמים