בדקנו עבורכם כמה עולה להיות השכן של נפתלי בנט

ברקע העליות החדות במחיר הנדל"ן שלא מפסיקים לטפס, ישראלים רבים עדיין בוחרים להשקיע בנדל"ן הישראלי. יצאנו לבדוק כמה עולה להיות שכן של ראש ממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/21 18:01 ו בתמוז התשפא

בדקנו עבורכם כמה עולה להיות השכן של נפתלי בנט
מפגינים מחוץ לביתו של בנט, צילום: אבשלום ששוני פלאש 90

לצד השבוע ההיסטורי של נפתלי בנט שהפך לראש ממשלת ישראל, יש מי שהתעוררו בביתם שברעננה וגילו שבן רגע הם לא פחות מהשכנים של ראש הממשלה. כמובן שלא מדובר רק בכבוד וסיבה לעליה במחירי הנדל"ן של השכונה, הדיירים ברחוב ציפרמן ברעננה יצטרכו לספוג את האבטחה הכבדה, השיירות הארוכות וההפגנות שהחלו לאחרונה וצפויות להתקיים עוד לא מעט.

בשביל מי שבכל זאת מעוניין להיות שכן של האישיות הבכירה בישראל, לשאול מצרכים ממשפחת בנט ואולי אפילו לטעום מהקינוחים המפורסמים של גילת, יצאנו לבדוק כמה עולה דירה בשכונה של משפחת בנט.

ראש הממשלה מתגורר בעיר רעננה ברחוב ציפרמן, רחוב של ווילות יוקרתיות ויקרות, את הדירה קנה בנט כבר בשנת 2007 במחיר של 8.27 מיליון שקל עבור 384 מ"ר. עסקאות שנעשו ברחוב בשנים האחרונות היו גם הם בעלויות גבוהות מאוד, ב-2020 למשל נמכרה דירה במרחק של כ-100 מטרים מדירתו של בנט בכ-5.5 מיליון שקלים בתמורה ל273 מ"ר.  באזור מספר דירות שמוצעות כיום  למכירה כולם בעלות של כמה מיליונים, המחיר נע בין 2.8 מיליון שקלים לדירה קטנה באזור ועד למעלה מ-9 מיליון שקל.

מחירי הנדל"ן בישראל ממשיכים לטפס והופכים את הרצון לדירה פרטית לחלום עבור לא מעט ישראלים. רק אתמול פורסם דו"ח של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כי מחירי הדירות עלו בשנה האחרונה בכ-5.6% ובמרכז העלייה הייתה חדה אף יותר עם זינוק של 7.5%.