אופנה בקטנה יוצאים לשופינג | כך תקנו נכון בגדים בעונת הסיילים

עונת הסיילים בעיצומה ורשתות האופנה הוזילו מחירים אפילו עד 50% מהמחירים המקוריים.איפה כדאי? סיבוב שופינג בקניון או דווקא באתרי האינטרנט? עשינו לכם סדר - מה קונים ואיפה?

חדשות כיפה אלונה מגזימוף 29/07/21 17:23 כ באב התשפא

יוצאים לשופינג | כך תקנו נכון בגדים בעונת הסיילים
עונת הסיילים. אילוסטרציה, צילום: shutterstock

עונת הסיילים בעיצומה וזה בדיוק הזמן לעשות בדיקה בארון הבגדים שלנו ולחשוב מה חסר לנו בדרך לבניית המלתחה המושלמת. באופן אישי יש לי יחסים מורכבים עם הסייל, בחנויות הכל מבולגן, עמוס וצפוף, הרשתות החברתיות מלאות בפרסומות, ודווקא כשאני מוצאת פריט שמצא חן בעיני הוא יהיה במחיר מלא מהקולקציה החדשה, נשמע לכן מוכר? 

באופן טבעי מאוד מפתה לקנות המון פריטים במחירים נמוכים גם כשלא בהכרח יש לנו צורך בהם וכשהם לא בהכרח מחמיאים לנו, רק כי זה זול. אני מציעה, להיות מחושבות וממוקדות יותר, לדעת מה מכיל ארון הבגדים שלנו (הרבה יותר ממה שתמיד נדמה לנו) ולחשוב מראש האם יש פריט אותו אנחנו רוצים לרכוש, בין אם לאירוע או לחג קרוב ובין אם ליום יום למשרד או סתם להשלמת המלתחה.

אז איך בכל זאת עושים את זה חכם?

לוק 4 רשת zara

לוק 4 רשת zara, צילום: zara

טיפ מס' 1 - כמו שכבר ציינתי, לפני היציאה לשופינג (בקניון או מול המחשב) תחשבו האם יש פריטים ספציפיים שיש לכן צורך בהם וחסרים לכן בארון, כך תהיו ממוקדות יותר.

לוק 1 רשת zara

לוק 1 רשת zara, צילום: zara

טיפ מס' 2 - בקיץ קונים לחורף ~ בחורף קונים לקיץ. כל פריטי הלבוש החורפיים, ממעילים ועד לסריגים, עכשיו במחירים נמוכים ומשתלמים ואנחנו יכולות להכין את עצמנו לעונה הקרובה, ההיצע אולי יהיה נמוך יותר אבל מניסיון, אפשר למצוא פריטים שווים בהחלט.

מעילים נבחרים רשת zara

מעילים נבחרים רשת zara, צילום: zara

טיפ מס' 3 - טיפ שרלוונטי תמיד ולא רק לעונת הסיילים, אל תתפתו לקנות פריטים שהם טרנדיים בגלל מחירם הנמוך ושיימאס לכן מהם בעוד כחודש. תשאפו לרכוש פריטים שהם timeless, שיתאימו וישמשו אתכן כל הזמן ושיהיה ניתן לשלב אותם במגוון של לוקים ועם מגוון הפריטים שכבר קיימים לכן בארון, פריטים שיתאימו לכן לאירועים שונים ולא ללבישה חד פעמית.

לוק 2 רשת zara

לוק 2 רשת zara, צילום: zara

טיפ מס' 4 ואחרון - אל תחשבו יותר מידי קדימה (היוש חגים) ותרכשו רק מה שנכון ורלוונטי לכן לזמן הקרוב ולא לעונת החתונות הבאה.

לוק 3 רשת zara

לוק 3 רשת zaraצילום: zara

הרכבתי לוקים להשראה מפריטים בסייל של zara שמאוד אהבתי, שימו לב שהפריטים מיוחדים אך עם זאת קלאסיים ויכולים להתאים עם עוד המון שילובים.

בנוסף אספתי  את הפריטים האהובים עליי בסייל של  story ושל terminal x בתקווה שהמדריך יעשה לכן סדר ויביא לחווית קנייה טובה יותר.

פריטים נבחרים רשת terminalx

פריטים נבחרים רשת terminalx, צילום: terminalx

 

פריטים נבחרים מרשת story

פריטים נבחרים מרשת story, צילום: story

אז איך אומרים? חג סיילים שמח? 

***************

הכותבת היא משפטנית, סטייליסטית ויוצרת תוכן