רשימת האנשים שאנו חייבים לבקש מהם סליחה

ערב יום כיפור הוא זמן טוב לעשיית תשובה, גם כלפי מי שאינם נמנים על סביבתנו הקרובה. לכבודו, הכנו רשימה ובה כל אותם אנשים שאנו חייבים להם התנצלות קטנה או אולי אפילו גדולה.

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/09/18 09:00 ט בתשרי התשעט

רשימת האנשים שאנו חייבים לבקש מהם סליחה
צילום: shutterstock

זה שתפסנו לו את החניה

זה חייב להיאמר, ראינו אותך. כן כן, אתה שהמתנת בסבלנות במרחק מספיק בטוח על מנת לאפשר לרכב היוצא, לעשות זאת בבטחה. את שעמדת שם והדלקת אורות אזהרה על מנת לסמן שהחניה המתפנה, עתידה להיות שלך. זה לא היה מכוונה רעה, פשוט הסתובבנו כבר דקות ארוכות בחיפוש אחר חניה. והתור שלנו שהוזמן חודשיים מראש עבר כבר לפני כמה דקות, או שהילד הקטן בכה שהוא חייב להגיע לשירותים בדחיפות, אחרת, הלכו המושבים. סליחה, באמת סליחה, לא התכוונו, באמת שנאלצנו.

 

המרצה באוניברסיטה

אנחנו יודעים שאת חושב שאנחנו הכי חרשנים, יושבים מתחת לאף שלך בשורה הראשונה עם מחשב נייד פתוח ונראים מרוכזים. האמת היא, שסיימנו לצפות בכל כך הרבה סדרות,  ולמרבה הכנות, לא הייתי לבד, כל מי שישבו מאחוריי זכו לעדכונים חיים תוך כדי השיעור. וכן..הדיבורים שלנו בלהט ביציאה מהכיתה, לא היו על החומר שהעברת..

צילום: shutterstock

 

ד"ש להורים

לאלה שפגשתי במקרה בטיול בצפון, אלה שהם חברים טובים, משפחה רחוקה, או סתם מכרים, סליחה - לא העברתי את הד"ש להורים. אני יודע, הסברתם לי היטב מי אתם, ובאיזו תקופה בחיים הייתם בקשר, אבל ברגע האמת, לא זכרתי את שמותיכם ודרישת השלום, לא הגיעה ליעדה. אז סליחה, מחילה, ופעם הבאה, מבטיח לכתוב להם מיד.

 

הדייט שלא חזרתי אליו

זה לא שלא היה נחמד, אתה דווקא בחור מקסים, אפילו חשבתי להכיר אותך לחברה טובה שלי. זה פשוט, שלא ידעתי על מה לפסול אותך.. באמת. היית כל כך בסדר, מכבד, איש שיחה, אפילו נראה ממש לא רע. רק ההרגשה הייתה שזה פשוט לא זה, אני מבקשת סליחה. אני יודעת שמבחינתך היה מתאים אפילו עוד דייט אחד, אבל לא ידעתי איך להסביר שזה באמת לא אתה, זו אני.

צילום: shutterstock

 

נהג האוטובוס

אתה בא יודע מר נהג, זה לא אתה - זה אנחנו. התלות בתחבורה הציבורית די מאתגרת בימים אלה, ובדיוק היינו חייבים להגיע לעבודה, לפגישה, ליומולדת 5 של האחיין או לסרט שהתחיל ממש לא מזמן. סליחה שכעסנו על האיחור, או לחילופין, סליחה שדפקנו בחוזקה על הדלת שבדיוק נסגרה, ועל שביקרנו את מרחק העצירה שלך מהתחנה כאילו היינו פקחים מן המניין, מקווים להיות טובים יותר בשנה הבאה.

 

אישרנו ולא הגענו

סליחה. סליחה על שאישרנו הגעה לאירוע שלכם ולבסוף הברזנו. זה לא שלא רצינו, להפך, התאריך שוריין מזמן, אפילו מצאנו בייביסיטר בזמן. אבל מה לעשות שברגע האחרון היא הבריזה, או שקיבלנו הזמנה לאירוע שלא יכולנו להעדר ממנו. סליחה שלא הודענו בזמן, סליחה שלא הגענו, וסליחה שלא שלחנו מתנה. 

צילום: shutterstock

 

המנקה בעבודה

כמה פעמים ראינו את השלט ועיגלנו פינה? זה המבקש להקפיד לרחוץ את הכלים בסוף השימוש, ולא להשאיר את ספל הקפה בודד ומלוכלך על השולחן. סליחה שהוספנו לך עוד משימה שהאריכה לך את העבודה בעוד כמה דקות, קטנה ככל שתהיה, זה לרוב, לא היה מתפקידך. וגם אם כן, יכולנו לחסוך אותו ממך. 

 

 

זו שדרכתי עליה בריקודים

זה כאב, אני יודעת, ראיתי את המבט הסובל שלך, או חמור מכך, את זה שלא חזרת לרחבת הריקודים עד סוף האירוע. אני מקווה שלא עשיתי נזק שהיה זקוק למנוחה רצינית. זה פשוט להט הריקודים והשמחה. בכל זאת, חתונה של חברה טובה, או בת דודה אהובה. סליחה אם הרסתי לך את הערב, הרגל, הנעל, וסליחה שלא ניגשתי לשאול לשלומך אחר כך. 

צילום: shutterstock