כמה רחוק תלכי בשביל האיש שלך?

אני מבקש ממך להיזכר, ברגע בו הבנת, שהבחור הצעיר, החייכן, הביישן, הכריזמטי, הנבוך, בעל חוש ההומור, היבש כמו צנון, הבייניש, החייל, הקצין, האחראי משמרת, הוא המיועד שלך.

חדשות כיפה משה נא-אור 28/02/18 20:00 יג באדר התשעח

כמה רחוק תלכי בשביל האיש שלך?
זוג בשקיעה, צילום: שאטרסטוק

אני פונה אלייך, ללב שלך, כן כן אלייך, האמא של הילדים שלו, רעייתו האוהבת ואשתו הנאמנה כל השנה. אני פונה אלייך, שרואה אותו בימיו הטובים יותר ובימיו הטובים פחות. את, שחולקת איתו את מטלות הבית, את, ששמחה כשהוא קונה לך פרחים ביום שישי, ומתעצבנת עליו כשהוא משאיר את הנעליים בסלון. את, שיודעת בדיוק איך הוא אוהב את העוף שלו בערב שבת ושונאת כשהוא מחלק לילדים סוכריות אחרי שצחצחו שיניים.

אני פונה אל הלב שלך, לא אל השכל. את השכל הנהדר שלך תשאירי רגע במחסן, עכשיו אנו עוסקים רק בלב, ברגש, באהבה שלך אליו, אני מבקש, שתזכרי באותו הרגע שהבנת שהבחור הצעיר החייכן, הביישן, הכריזמטי, הנבוך, בעל חוש ההומור, היבש כמו צנון, הבייניש, החייל, הקצין, האחראי משמרת, הוא המיועד שלך. גם אם אין לו סוס, ונשיקה על המצח תקבלי אחרי החתונה. תזכרי באותו הרגע, באהבה שחשת אליו, בכמיהה, בגעגוע, בנכונות לקבל אותו על אף מגרעותיו. נכון, שהשנים לעיתים משכיחות מאיתנו את הרגע הזה, והיום יום והכביסות מעלימים אותו באדי המרכך. ואין מה לעשות, ורשימת המטלות הסופית מחד, אך המתחדשת ללא הרף מאידך, מצליחה להחביא את הרגע הזה בין שורותיה ותמיד דוחקת אותו לסוף.

קחי את הלב שלך, תוציאי ממנו את הרגע הזה ושימי אותו במרכז החדר, על שולחן האוכל, עכשיו תכיני לעצמך קפה או תה צמחים ושבי, התבונני ברגע הזה. חשבי לעצמך, היום אחרי כך וכך שנות נישואים, עד כמה רחוק את מוכנה ללכת בשביל האיש שלך? מהם גבולות ההכלה שלך. עכשיו כשאת נזכרת בכל הטוב והיופי שהיה פעם וכל הנהדר שיש עכשיו – מה את מוכנה לעשות בשבילו?

אני פונה אלייך, אל הלב שלך, עוד מעט יבוא אותו יום אחד בשנה, בו הוא ירצה, אבל לא יעז לבקש ממך, בו הוא יתגעגע, אבל לא ימצא את המילים להסביר לך עד כמה. עוד כמה ימים, כל מה שהוא ירצה זה לשבת ליד שולחן האוכל הנהדר שלכם, עם האוכל המצויין שבישלתם ביחד או לחוד, עם הילדים המתוקים שיש לכם או שיהיו לכם, ולדעת שאת איתו. הוא יישב ליד השולחן וכל מה שהוא ירצה באותו הזמן זה לדעת שאת מבינה אותו, שאת תהיי מסוגלת להכיל אותו, ולהתמודד עם ההשלכות קטנות או גדולות שיהיו למה שהוא עומד לעשות.

אני פונה ללב שלך. פורים, תני לו להשתכר.

 

 

לכל הטורים של משה.

 

משה נא-אור הוא מחבר הספר "מעשה בעץ שרצה להיות הליקופטר"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן