להיות נשואים בחורף - יתרון או חסרון?

החורף הוא עונה הפכפכה: לפעמים הרווקים יהיו פשוט מאושרים שהם לבד, ולפעמים ממש לא, והנשואים יחשבו שראו את האור ולמחרת יחפשו את מדרגות הרבנות. חורף וזוגיות - הכצעקתה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/17 14:57 ד בחשון התשעח

להיות נשואים בחורף - יתרון או חסרון?
החורף הורס לכם את היחסים, צילום: shutterstock

למה כדאי להיות נשואים בחורף:

יש לך דיכאון חורף? אין מספיק שמש וזה גורם לכם להיות אבדניים? ברור שעדיף לעבור את התקופה הזו עם מישהו! אולי החורף מדכא אבל לפחות תקבלו אהבה וחיבה בזמן הזה

האוכל כל כך טעים יותר בחורף, שרק לחשוב על כל הארוחות שתאכלו ולבשל ביחד בבית החמים מרחיב את הלב. מישהו אמר מרק?

גם מחוץ לבית, יש מלא מה לעשות דווקא בחורף. הצגות, סרטים, שוקו חם בבית הקפה הקרוב לביתכם - כולם הופכים מהנים הרבה יותר כשקר בחוץ. 

הוא אף פעם לא מספר לך שום דבר? כבר הרבה זמן שהיא לא פתחה את הלב בפניך? קור כלבים וגשם על החלונות יעשו את העבודה. זה הזמן לשחנ"ש ללא גבול.

למה להיות נשואים בחורף זה סיוט:

אם לא יצאתם מהבית ולא ראיתם או דיברתם עם אף אחד חוץ מבן/בת הזוג בימים האחרונים, אתם עולים אחד לשני על העצבים. זה הזמן לדבר עם חברים ישנים בטלפון, לקבוע שיחות סקייפ ולא להתעצל וממש לצאת מהבית.

מי יוצא לזרוק את הזבל או לטייל עם הכלב הופכת להיות השאלה הקריטית ביותר בבית. זה יכול גם להוביל לרבנות אז פשוט תעשו לוח תורנויות.

על כמה מעלות צריך להיות המזגן? או זה לא כל כך פשוט. מאז החתונה את ההחלטות האלה כבר לא מחליטים לבד, וכבר קרה שחברת החשמל בעצמה היתה צריכה להתערב במריבות קולניות במיוחד. לדעתנו זה שקר לו צריך להתפשר (ולהפשיר) כי תמיד אפשר להתלבש חם יותר.

הגשם מטפטף לו, התנור דולק לו, ואין ברירה אלא לנהל שיחות מלב אל לב. לא תמיד כדאי לפתוח הכל ולפעמים, איך נגיד את זה בעדינות, הוא/היא חופר/ת!