יחד עם בניהם: יוגב ושטרן השתתפו בצניחה המיוחדת

שני חברי הכנסת הסרוגים לקחו חלק בצניחה מיוחדת, יחד עם יותר מ-100 חיילים ומפקדים בסדיר ובמילואים. "זר לא יבין זאת. היכן שלא תצנח, זה תמיד מחמם את הלב לראות את הארץ היפה הזאת", אמר ח"כ שטרן

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/04/18 12:14 ד באייר התשעח

יחד עם בניהם: יוגב ושטרן השתתפו בצניחה המיוחדת
ח"כ שטרן בצניחה המיוחדת, צילום: ללא קרדיט

חברי הכנסת מוטי יוגב מהבית היהודי ואלעזר שטרן מיש עתיד השתתפו היום (ה') בצניחה מיוחדת יחד עם יותר מ-100 חיילים ומפקדים בסדיר ובמילואים. בצניחה, שהתקיימה בשלושה מוקדים - הכנרת, חוף דדו בחיפה וחוף גורדון בת"א - השתתפו גם בניהם של הח"כים.

ההכנות למפגן הצניחה החלו בחודש מרץ האחרון, וכללו תרגילי התנהגות באוויר, תרגילי יציאה ממטוס, תרגולי השתחררות מרתמה, אימוני חירום והכרת מצנח ה"עגור"- המנצח המרובע החדש, שנכנס לצה"ל לפני כשנתיים והחליף את המצנח העגול המסורתי. למפגן נרתם כוח ימי שיפעיל כלי שיט מסוג מורנות, צרעות, גוררות ודבורות.

"זר לא יבין זאת. היכן שלא תצנח, זה תמיד מחמם את הלב לראות את הארץ היפה הזאת, את הנופים המדהימים", אמר ח"כ שטרן טרם הצניחה. 

"בדרך כלל זה את הצהוב או את החום של היבשה, מחר זה את כחול ים הכינרת עם ההרים שמסביב. זו חוויה מאתגרת ומהנה שטרם יצא לי לעשות. חג עצמאות שמח לכל עם ישראל", הוסיף.

האלופים דורון אלמוג ויורם יאיר (ייה) יחד עם אל״מ במיל׳ חה״כ מוטי יוגב ובנו עדיאל לקראת צניחה בחופי תל אביב

האלופים דורון אלמוג ויורם יאיר (ייה) יחד עם ח״כ מוטי יוגב ובנו עדיאל לקראת צניחה בחופי תל אביבצילום: ללא קרדיט

ח"כ שטרן ובנו לפני הצניחה

ח"כ שטרן ובנו לפני הצניחהצילום: ללא קרדיט

הצניחה המיוחדת

הצניחה המיוחדתצילום: ללא קרדיט

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן