בהערכת מצב הוחלט: התיכונים בירושלים ובשאר הארץ - לא ייסגרו

לאור ההמלצה של משרד הבריאות לסגור את חטיבות הביניים והתיכונים עד לסוף השנה, שר החינוך הטרי, יואב גלנט, טוען כי נתוני התחלואה לא השתנו באופן דרמטי: "אין שום הצדקה להביא לסגירה של החטיבות והתיכונים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/20 19:21 י בסיון התשפ

בהערכת מצב הוחלט: התיכונים בירושלים ובשאר הארץ - לא ייסגרו
צילום: נועם מוסקוביץ

בהערכת מצב אצל ראש הממשלה הוחלט כי התיכונים בירושלים ובשאר הארץ לא ייסגרו. בדיון נסקרו הנתונים והצעדים שבוצעו. ראש הממשלה ביקש נתונים נוספים וביקש לבדוק כיצד ניתן לחזק את ההגנה והמיגון על התלמידים מפני הדבקה. הדיון יימשך מחר ועל פי הנתונים שיוצגו יקבל ראש הממשלה את ההחלטה בעניין מערכת החינוך.

מוקדם יותר היום  שר החינוך הטרי, יואב גלנט, תקף את משרד הבריאות על הדרישה לסגור את הביניים והתיכונים עד לסוף השנה וטוען כי נתוני התחלואה לא השתנו. "נתוני התחלואה שמשרד הבריאות מציג לא השתנו דרמתית ואין שום הצדקה להביא לסגירה של החטיבות והתיכונים. זו תהיה פגיעה חסרת אחריות בתלמידים, בהורים ובמורים. במקביל, אנחנו חייבים להמשיך ולהיות עם אצבע על הדופק, לקיים הערכות מצב שוטפות, לנקוט במדיניות מחמירה ובמשנה זהירות במטרה למנוע מקרי הידבקות נוספים. בכל מקום שבו מזוהה חולה מאומת, המוסד החינוכי נסגר", צייץ שר החינוך.

כזכור, בימים האחרונים נרשם גל הדבקה גדול יחסית בהיקפו במספר בתי ספר ברחבי הארץ. מוקדם יותר היום דווח על חולה מבית הספר התיכון מקיף ו' בעיר באר שבע, שהביא לסגירת בתי הספר ושליחת התלמידים הלומדים בו לביתם. על פי הנתונים הנמצאים בידי משרד הבריאות, 31 בתי ספר וגנים נסגרו לאחר שהתגלו בהם 217 תלמידים ואנשי צוות שנדבקו. גל ההדבקות במוסדות הביא עד כד לשליחתם של כ-10,000 תלמידים ואנשי סגל לבידוד בביתם. 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן