סערת התלמידה בתחתונים: הילדה תעבור בית ספר

ראש העיר פתח תקווה הודיע כי תלמידת כיתה ב' שאולצה לשהות בבית ספר כשהיא לבושה בתחתונים תעבור למוסד אחר בעיר לאור בקשת המשפחה. המורה נשארת בתפקידה נכון לשעה זו

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 21/05/20 17:37 כז באייר התשפ

סערת התלמידה בתחתונים: הילדה תעבור בית ספר
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

סערת התלמידה בתחתונים מסרבת להירגע. לאחר הראיון שהעניקה אמש מורת התלמידה ובו היא סותרת את גרסת אמה של הילדה וטוענת לחפותה, בעיריית פתח תקווה מודדיעים היום (ה') כי לאור בקשת משפחת הילדה, היא תועבר לבית ספר אחר בעיר. המורה לעומת זאת, נשארת בבית הספר נכון לשעה זו. 

ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג וראש מינהל חינוך בעירייה רון כץ הוסיפו כי המקרה של הילדה יוסיף להיות מלווה על ידי הגורמים המקצועיים גם לאחר המעבר בין המוסדות.  "גורמי החינוך בעירייה, לרבות עובדי השירות הפסיכולוגי בחינוך היסודי, מלווים את המשפחה וידאגו למלא את כל הצרכים הפדגוגיים והאישיים כדי שהמעבר יהיה מוצלח ופורה. המעבר נעשה בתיאום הגורמים במשרד החינוך ובתיאום עם הורי התלמידה".

נזכיר, כי שלשום התחוללה סערה, כאשר נודע כי הילדה בת ה-7 הלומדת בכיתה ב' בבית הספר בעיר, הופיעה ליום הלימודים לבושים בשמלה ללא שרוולים. מורת התלמידה שוחחה עם האם ושלחה את הילדה להחליף את השמלה בשירותים לחולצה עם שרוולים, אולם לא דאגה לכף שהילדה תהיה לבושה במכנסיים והותירה אותה ללבוש תחתונים עד לסוף יום הלימודים. אמה של הילדה שהגיעה בסוף היום לאסוף את הילדה מבית הספר הוכתה בתדהמה למראה ילדתה כשהיא ללא מכנסיים. 

אמש הגיבה המורה להאשמות נגדה וכפרה בטענות. "אני בטוחה בצדקתי. אני יודעת שלא פעלתי בשום אופן שיפגע בילדה. אני אוהבת את העבודה שלי. אני מורה ותיקה, שנים רבות. הורים יכולים להעיד מי אני. יש לי שם טוב. אני אוהבת את הילדים, אני אוהבת את העבודה. אני באה בחדוות העשייה. אני נשארת שעות בבית הספר לטובת הילדים, להכין כל דבר אפשרי כדי שישמח את ליבם", והוסיפה, "מקומה של הילדה בכיתה, לא בבית. לא בבושת פנים. שום דבר לא נעשה לה רע. לא מצד המורה, המורים או התלמידים. שום דבר לא קרה בכיתה. אף אחד לא צחק עליה, אף אחד לא העליב אותה.  הילדה יצאה זקופת ראש מסוף היום וכשהיא פגשה את אמא שלה התחילה הדרמה".