עיריית ירושלים : גני הילדים יפעלו בל"ג בעומר

גני הילדים בירושלים יפעלו בל"ג בעומר כרגיל, הסייעות יקבלו שכר מלא, כך מסרה עיריית ירושלים. בעיר ירושלים פועלים כ- 630 גני ילדים ועל מנת להפעילם נדרשים גם צוותי הגננות וגם צוותי הסייעות העירוניות

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/20 13:43 יד באייר התשפ

עיריית ירושלים : גני הילדים יפעלו בל"ג בעומר
משה ליאון. העירייה תשלם לסייעות, צילום: יח"צ

בעיר ירושלים פועלים כ- 630 גני ילדים ועל מנת להפעילם נדרשים גם צוותי הגננות וגם צוותי הסיעות העירוניות. העירייה הודיעה כי הסייעות יקבלו שכר על עבודתן בל"ג בעומר. זאת על רקע הפרסומים בדבר הצורך בהתנדבותן של הגננות, אם רצונן לפתוח את הגנים, בשל העובדה שמדובר ביום חופש על פי ההסכם הקיבוצי שנעשה עם הסתדרות המורים

ראש העיר ירושלים, משה ליאון הסביר "אלה ימים מורכבים שבשביל לצלוח אותם נדרשת מאיתנו גמישות ויצירתיות רבה. אני מבטיח להורים שנעשה ככל שביכולתנו, תמיד, על מנת לסייע ולהקל"

יו"ר ועד ההורים בירושלים, אריק קפלן: "אני מודה לראש העיר וראשי מנח"י על שנענו לבקשתי להפעיל את גני הילדים בחופשת ל'ג בעומר. מדובר בהחלטה חינוכית וכלכלית שתסייע רבות לילדים ולהורים.

אין ספק כי יש על מי לסמוך בעירייה, כפי שראינו גם עם פתיחת א-ג ונראה בהקדם עם הצהרונים. אני מאחל להמשך שתוף פעולה למען ילדי העיר והוריהם. אני שב לקורא להורים לשלוח ילדיהם למוסדות החינוך הפתוחים בעיר".