שר החינוך: "הרבנים הורו לא להחזיר את תלמידי א -ג בחינוך החרדי"

שר החינוך, הרב רפי פרץ על חזרת מערכת החינוך לפעילות הדרגתית החל מהבוקר: "גאה בכם המורות, המורים מנהלות ומנהלים ומעריך אתכם מאוד. אנחנו לא מתפשרים על שמירת הנחיות משרד הבריאות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/20 09:18 ט באייר התשפ

שר החינוך: "הרבנים הורו לא להחזיר את תלמידי א -ג בחינוך החרדי"
הרב פרץ., צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

שר החינוך, הרב רפי פרץ התייחס הבוקר (א') לחזרת מערכת החינוך לפעילות הדרגתית: "פתחנו כ- 80% ממוסדות החינוך. גאה בכם המורות, המורים מנהלות ומנהלים ומעריך אתכם מאוד. המסירות שלכם בעבור התלמידים היא מיוחדת ומחממת את הלב. אנחנו לא מתפשרים על השמירה על הנחיות הבריאות". 

בנוסף התייחס השר בראיון ל"כאן 11" לחזרתם ללימודים של תלמידי הישיבות הקטנות, המקבילות לז' - י"א, מהחינוך החרדי: "מדובר במשפחות מרובות ילדים והיה חשש שהישארות בבית תהיה בעוכרי התלמידים.  הרבנים הורו לא להחזיר את ילדי א'-ג, ואמרו להיזהר ושעדיף שהמתבגרים הם אלו שיתחילו ללמוד - בכפוף להגדרות משרד הבריאות"'.

לגבי פתיחת הגנים השבוע אמר הרב פרץ: "כל שבועיים אנחנו מקבלים נתונים, והייתה תחושה שהם לא מספיק ברורים - נעשה את כל ההכנות הדרושות". על הביקורת שרואים רק את מנכ"ל משרדו בתקשורת: "אני לא נדחף למקומות. כשאני חושב שאני צריך להגיד משהו אז אני אומר אותו בקול ברור". אמר הרב פרץ.

https://www.facebook.com/374907306627396/posts/666396407478483/?d=n

הרב פרץ ציין כי: "גם אני שולח ילד ונכדים לבתי הספר, החשש מובן אך יש לי אמון מלא במערכת.
תלמידים יקרים, הורים וצוותי הוראה, אני סומך עליכם".