בניגוד להנחיות: נתניהו הצטלם עם בנו אבנר בליל הסדר

למרות שאינו גר בבית הוריו, אבנר נתניהו התארח במעון ראש הממשלה ואף הצטלם עם נתניהו למרות הנחיות הבידוד. בסביבת ראש הממשלה דחו את האשמות: "אבנר פועל לפי הכללים של משרד הבריאות ואינו יוצא לשום מקום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/04/20 22:34 טו בניסן התשפ

בניגוד להנחיות: נתניהו הצטלם עם בנו אבנר בליל הסדר
צילום: צילום מסך

ראש הממשלה בנימין נתניהו הפר את הנחיות משרד הבריאות בזמן הבידוד, לאחר שהצטלם עם בנו אבנר סביב שולחן הסדר עבור קטע ששודר אמש (ד') בקשת 12. נתניהו מוגדר אף הוא כחלק מאוכלוסיות הסיכון בשל גילו המופלג, אך למרות שהורה לאזרחי ישראל שלא להגיע לבית הוריהם, בנו אבנר, שאינו גר עם הורייו, התארח בבית ראש הממשלה. 

בסביבת ראש הממשלה הדפו את האשמות: "בחודש האחרון אבנר שוהה כל יום, במשך שעות רבות, במעון ראש הממשלה ולן בדירתו שנמצאת בצמוד למעון ראש הממשלה, בתוך המתחם המאובטח. אבנר פועל לפי הכללים של משרד הבריאות ואינו יוצא לשום מקום". 

נזכיר כי באחרונה הנחה משרד הבריאות את הציבור להימנע מביקור אצל ההורים בליל הסדר ומסר כי "בני משפחה שלא גרים באותו בית לא יוכלו לחגוג סדר פסח ביחד". גם נתניהו עצמו קרא לציבור לנהוג באחריות, ולערוך סדר רק עם "המשפחה המצומצמת שנמצאת איתכם עכשיו בבית".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן