משרד האוצר נגד משרד הבריאות: "המגבלות יוסרו כמתוכנן"

במשרד הבריאות חוששים שמשפחות יצאו לטייל במהלך חול המועד וממליצים לממשלה להאריך את הגבלות הסגר עד לצאת החג. במשרד האוצר מתנגדים ומבהירים כי ההגבלות יחזרו להנחיות שהיו קיימות ערב ליל הסדר

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/04/20 20:12 טו בניסן התשפ

משרד האוצר נגד משרד הבריאות: "המגבלות יוסרו כמתוכנן"
צילום: דוברות המשטרה

מחשש שמשפחות לא יעמדו בפיתוי וייצאו מהבית במהלך החג, מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב ממליץ להאריך את הסגר עד לסוף ימי חול המועד. ראש הממשלה נתניהו דן בנושא עם שר הבריאות יעקב ליצמן, אולם במשרד האוצר מיהרו להבהיר כי המגבלות יוסרו מחר (ו') בבוקר כמתוכנן. 

"המגבלות הנוספות שהוטלו לפני החג על מקומות העבודה יוסרו מחר בבוקר כמתוכנן; יוחזר המצב למגבלות שהיו קיימות ערב ליל הסדר", הדגישו במשרד האוצר והוסיפו: "בנוגע לפרסומים על המשך הסגר הנוכחי- ראש המל"ל עדכן את מנכ"ל משרד האוצר כי בשלב זה החזרה מחר תהיה למצב שהיה לפני ליל הסדר, כמתוכנן".

נזכיר כי הסגר שהוטל ברחבי הארץ ואוסר מעבר מעיר לעיר נכנס לתוקף ביום שלישי בשעה 19:00, ואמור לפי שעה להסתיים מחר ב-06:00. אז - אם לא יחול שינוי - יחזרו לתוקפן ההגבלות הרגילות.

שר הביטחון בנט מתנגד גם הוא להמשך הסגר הכללי והודיע כי זו תהיה מכה קשה למשק הישראלי. בעקבות דבריו בסביבת ראש הממשלה מיהרו לתקוף את השר בנט וטענו כי הוא עסוק ביח"צנות במקום למלט אחר המשימות שראש הממשלה הטיל עליו.