מנכ"ל משרד הפנים לעיריית רמת גן: "הסירו את הגדרות מגבולות בני ברק"

עיריית רמת גן החליטה לפעול היכן שמשטרת ישראל לא נמצאת והציבה גדרות למניעת מעבר הולכי רגל מבני ברק: "הנקודות הלא מאובטחות משמשות למעבר מפירי ההסגר הקריטי לבריאות הציבור". עיריית בני ברק כבר החלה בהסרת הגדרות

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 06/04/20 11:31 יב בניסן התשפ

מנכ"ל משרד הפנים לעיריית רמת גן: "הסירו את הגדרות מגבולות בני ברק"
בני ברק אתמול, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בעיריית רמת גן החליטו לא לחכות להחזרת המחסומים של משטרת ישראל, והציבו גדרות שמונעות מעבר הולכי רגל מבני ברק לרמת גן. כך פורסם ב-ynet. בבני ברק, נכון לשעה זו יש 1,222 בני אדם שאובחנו כחולים בנגיף הקורונה. מעיריית רמת גן נמסר: "הנקודות הלא-מאובטחות משמשות למעבר מפירי ההסגר הקריטי לבריאות הציבור. חסימות רכות על ידי מחסומים ניידים ושילוט הופרו ונרמסו בגסות. כל עוד משטרת ישראל לא תחזור לחסום את הנקודות, האחריות לבריאות הציבור מובילה למסקנה שראוי ונכון לסגור ולתחום כל פרצה עד תום ההסגר".

הצבת הגדרות עוררה רעש בבני ברק והעירייה שלחה עובדים להסיר את הגדרות שהציבה עיריית רמת גן, ללא אישור המשטרה וגורמי הפיקוח. סגן ראש העיר, עו"ד גדליהו בן שמעון: "ההתנהלות של כרמל שאמה לא מכובדת. בימים בהם אנו נדרשים לערבות הדדית וסולידריות, שאמה עושה את ההפך הגמור ומרבה את הפילוג והקיטוב. לנבחרי ציבור יש אחריות. מצופה ממנו לנהוג בהתאם."

כזכור, הבוקר (ב) פרסמנו כי היום צפוי להתרחב הסגר למספר ישובים נוספים חוץ מבני ברק. הסגר יהיה פחות הדוק מזה שהוטל על בני ברק, אך ראשי הרשויות לא מחכים וכבר החלו לפרסם את ההודעות לתושביהם. ההחלטה טרם נכנסה לתוקף, ובשעות הצהריים צפויה ועדת השרים להתכנס ולאשר את הצעדים החדשים. 

היישובים הצפויים להיכנס לרשימה החדשה הם אלעד, מודיעין עילית, אשקלון, בית שמש, טבריה, בית"ר עילית, אור יהודה, מגדל העמק והשכונות הר נוף, בית וגן, גבעת מרדכי, רמות, רמת שלמה, סנהדריה, שמואל הנביא, בית ישראל, הבוכרים, מאה שערים, גאולה, זכרון משה, מקור ברוך, גבעת שאול, וקריית משה בירושלים. כמו כן, הממשלה צפויה להאריך את הסגר על בני ברק בארבעה ימים נוספים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן