גורם בליכוד נגד בנט ושקד: "גוררים את הציונות הדתית לאופוזיציה עבור תפקידים"

על רקע הודעת מפלגת 'ימינה' כי אם לא ימולאו דרישות המפלגה היא תקדם חוקים נגד שחיתו מהאופוזיציה, תוקף גורם בליכוד את בנט ושקד וטוען כי גוררים את הציונות הדתית לאופוזיציה עבור תפקידים, אחרי שריסקו את הבית היהודי

חדשות כיפה מרב כהן, חדשות כיפה 03/04/20 12:43 ט בניסן התשפ

גורם בליכוד נגד בנט ושקד: "גוררים את הציונות הדתית לאופוזיציה עבור תפקידים"
ישבו יחד בסוף?, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל


גורם בליכוד הגיב להודעת מפלגת 'ימינה' כי אם דרישותיהם לא ימולאו, הם לא יכנסו לקואליציה ויקדמו חוקים נגד שחיתות. ותוקף: "אחרי שריסקו את הבית היהודי, בנט ושקד גוררים את הציונות הדתית לאופוזיציה רק כדי לנסות לסחוט לעצמם עוד תפקידים". 

לדבריו, "לימינה יש 6 מנדטים. לשס יש 9. למרות שימינה קטנה יותר, שתיהן קיבלו הצעה לשני תיקים. ימינה עכשיו דורשת 3 תיקים. על מה ולמה? בזמן שהליכוד פועל להשיג מול כחול לבן את החלת הריבונות על ההתיישבות, האיומים של בנט ושקד הביאו להקשחת עמדות כחול-לבן ולסכנה ממשית לתהליך החלת הריבונות. אנו קוראים לבנט לגלות אחריות ולהצטרף לממשלה."

נזכר כי ימינה הודיעו לאחר הדיווחים על התקדמות במשא ומתן בין הליכוד לכחול לבן כי: "אנחנו לא חלק ממשחק הכיסאות של נתניהו וגנץ.כבר שבוע שנתניהו מנהל את המו"מ לבד, בלי לשתף את שותפיו בשנה האחרונה. אם נתניהו מכר את כל מה שחשוב לימין, אין לנו שום כוונה להיות עלה תאנה בממשלת שמאל בראשותו שמוכרת את תיק המשפטים, מחסלת את הריבונות, מבטלת את חוק קמיניץ ועוד.

על פי הודעת המפלגה, "ימינה תקדם את ערכיה בממשלה או בכנסת. ארץ ישראל, תיקון מערכת המשפט, זהותה היהודית של המדינה, שוק חופשי, מלחמה בשחיתות, ועוד. מי שיהיה חתום על פירוק הבלוק הוא נתניהו".

תגובת הליכוד הרשמית היתה, "ההודעה המבישה של ימינה מוכיחה שעבור ג׳ובים הם מוכנים לחבור לרשימה המשותפת ולשמאל הקיצוני כדי להפיל את ראש הממשלה נתניהו, בניגוד מוחלט להבטחתם לבוחריהם ובניגוד לבחירת מצביעי המחנה הלאומי".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן