נתניהו שוב ייכנס לבידוד עד יום רביעי הבא

לאחר מספר שעות מהן יצא מהבידוד הקודם, ראש הממשלה נכנס לבידוד נוסף של שבוע. מוקדם יותר דווח כי מנכ"ל משרד הבריאות, ראש שירותי בריאות הציבור וראש המוסד נכנסו גם הם לבידוד לאחר שהתגלה כי ליצמן חלה בקורונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/20 11:22 ח בניסן התשפ

נתניהו שוב ייכנס לבידוד עד יום רביעי הבא
שוב בבידוד. נתניהו, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נכנס לבידוד עד יום רביעי הבא, בעקבות ההודעה על אבחון חיובי לקורונה של שר הבריאות, זאת בהמשך להמלצת רופאו האישי, ד"ר ברקוביץ, ולפי הנחיית משרד הבריאות. באמצע הלילה דווח כי יעקב ליצמן ורעייתו אובחנו כחולי קורונה, וכעת על כלל הבכירים שהיו בסביבתו נדרשו להיכנס לבידוד. מדובר במספר שעות בודדות לאחר שנתניהו יצא מבידוד אחר, לאחר שהיועצת שלו לענייני חרדים נדבקה בנגיף, ונתניהו נכנס לבידוד של שלושה ימים.

ביניהם מנכ״ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, שישהה בבידוד במתקן ייעודי הכולל חדר עבודה ואמצעי תקשורת מתאימים. השני הוא ראש המוסד יוסי כהן. הבידוד של כהן יערך בלשכתו ויימשך נכון לעכשיו, שלושה ימים. גם הפרופ' סיגל סדצקי, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, נכנסת לבידוד. ובתוך כך, צוות לשכת שר הבריאות, נכנס לבידוד בעקבות ההודעה על הידבקותו של השר בקורונה. צוות יועציו, עוזריו ועובדי המזכירות בלשכת השר, ימשיכו לעבוד מביתם ויקיימו קשר טלפוני עם השר, שממשיך לנהל את האירוע מביתו באופן מלא. 

נזכיר, כי גם הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי, נכנס שלשום לבידוד שיתקיים עד לסוף השבוע. הרמטכ"ל קיים דיון עם מפקדים של יחידת הקישור לרשויות של פיקוד העורף, לפני עשרה ימים, ביום 22 במרץ, כאשר התגלה כי אחד המפקדים שנכח נשא את נגיף הקורונה.