יו"ר המועצה הדתית בירושלים הסיר את שמו של הרב שטרן משטר מכירת החמץ

לפני כחודש וחצי השאיר יהושע ישי את הרב אריה שטרן מחוץ ללשכתו לאחר שהחליף את מפתחות הלשכה. לאחרונה שוב פעל ישי נגד הרב שטרן והסיר את שמו של הרב משטר מכירת חמץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/20 10:57 ח בניסן התשפ

יו"ר המועצה הדתית בירושלים הסיר את שמו של הרב שטרן משטר מכירת החמץ
הרב אריה שטרן והרב בן ציון הכהן קוק, צילום: ללא

יו"ר המועצה הדתית בירושלים, יהושע ישי, מחק את שמו של הרב אריה שטרן משטר מכירת חמץ. ברבנות ירושלים העסקים כרגיל, יהושע ישי לא מפסיק את ההתחשבנות שלו עם המגזר הדתי ועם נציגה, הרב אריה שטרן, רב העיר ירושלים. 

לאחרונה הורה ישי לפקידים במועצה הדתית להשמיד את כל שטרי השליחות למכירת החמץ עם שמו של הרב שטרן ולפרסם שטר שליחות חדש למכירת חמץ עם שמו של הרב עמאר בלבד. הסיפור החדש מצטרף לעובדה שלפני כחודש וחצי החליף ישי את המפתחות בכניסה ללשכת הרב שטרן וסירב לתת לו מפתח עד להתערבות תקשורתית.

כאשר שמע זאת ראש בית ההוראה הכללי ירושלים הרב בן ציון הכהן קוק, נצר למשפחת הרבנים קוק ובנו של הרב הראשי לרחובות הרב שלמה קוק זצ"ל, הורה מיד לתלמידיו להקים אתר אינטרנט למכירת חמץ בשיתוף פעולה עם הרב שטרן כאשר הלוגו של הרב הראשי לירושלים מתנוסס בראש האתר.

הרב קוק הינו רב חרדי אך ציבור דתי לאומי גדול מגיע לשיעוריו ולבית ההוראה שלו. הרב קוק עצמו נמצא בקשר רציף עם הרב שטרן והם נפגשים אחת לחודש בבית הרב קוק לליבון סוגיות ציבוריות הלכתיות העולות על שולחנו של הרב שטרן במסגרת ׳פורום תלמידי החכמים׳ של ירושלים.