בכירי משרד הבריאות וראש המוסד נכנסים לבידוד

בעקבות ההודעה על כך שהשר ליצמן אובחן חיובי לקורונה ונכנס לבידוד, מנכ״ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב ופרופסור סיגל סדצקי, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות - יכנסו לבידוד. כמו כן, גם ראש המוסד יוסי כהן יכנס לבידוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/20 09:26 ח בניסן התשפ

בכירי משרד הבריאות וראש המוסד נכנסים לבידוד
צילום: פלאש 90

מנכ״ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב יכנס היום לבידוד בשל קרבתו לשר הבריאות שנדבק בנגיף הקורונה. בר סימן טוב ישהה בבידוד במתקן ייעודי הכולל חדר עבודה ואמצעי תקשורת מתאימים. 

בר סימן טוב מסר: "התכוננו לאפשרות כזאת ונערכנו בהתאם. אני אמשיך לנהל את האירוע יחד עם חברי להנהלה באמצעים דיגיטליים. רצף השליטה על האירוע יימשך. הצורך להיכנס לבידוד יכול לקרות לכולנו וחובה עלינו להישמע להוראות. מכאן אני ממשיך לקרוא לאזרחי ישראל לשמור על ההנחיות משרד הבריאות."

מי שעוד ייכנס לבידוד עקב פגישה עם ליצמן הוא ראש המוסד יוסי כהן. הבידוד של כהן יערך בלשכתו ויימשך נכון לעכשיו, שלושה ימים. 

יוסי כהן, ראש המוסד

יוסי כהן, ראש המוסדצילום: פלאש 90, מרים אליסטר

גם הפרופ' סיגל סדצקי, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, נכנסת לבידוד. ובתוך כך, צוות לשכת שר הבריאות, נכנס לבידוד בעקבות ההודעה על הידבקותו של השר בקורונה. צוות יועציו, עוזריו ועובדי המזכירות בלשכת השר, ימשיכו לעבוד מביתם ויקיימו קשר טלפוני עם השר, שממשיך לנהל את האירוע מביתו באופן מלא.