מניין קרבנות הקורונה עלה ל-33

אחרי לילה קשה בו הלכו לעולמם 3 אנשים, ישראל ממשיכה ליום קשה 4 אנשים נפטרו האחרון שבהם קשיש בן 90 נפטר בבית החולים איכילוב, גם הוא כמו קודמיו, עם מחלות רקע קודמות

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/20 13:57 ח בניסן התשפ

מניין קרבנות הקורונה עלה ל-33
קורונה, צילום: גילי יערי, פלאש 90

33 קורבנות מנגיף הקורונה: ארבעה אנשים נפטרו מתחילת היום (ה') כעת דווח על נפטר בבית החולים איכילוב מטופל ממחלת הקורונה. מדובר בגבר בן 90 עם מחלות רקע רבות. הוא הקרבן ה-33 למחלה. שעה לפני כן דווח על חולה בן 77 מאשקלון שנפטר, לחולה מחלות רקע קודמות. החולה אושפז בתאריך 22/3 במחלקה המיוחדת לחולי קורונה ומצבו התדרדר והוא הועבר לפני מספר ימים ליחידה לטיפול נמרץ. מזה כיומיים  מצבו הוחמר מאוד ולמרות טיפול בכל האמצעים האפשריים החולה נפטר.

מוקדם יותר הבוקר, חולה קורונה בן 72 נפטר בבית החולים איכילוב.  לפניו נפטר  שלום מיכאל ג'קסון בן ה-87, הוא היה הדייר השלישי בדיור המוגן שנפטר כתוצאה מסיבוכי הקורונה. הוא נפטר הבוקר בבית החולים סורוקה שבבאר שבע, לשם הועבר אתמול מבית אבות בעיר במצב אנוש. מדובר בבוקר קשה בו ארבעה קרבנות חדשים הצטרפו למניין, וזה לאחר לילה קשה, בו הלכו לעולמם שלושה גברים נוספים, כולם בעלי מחלות רקע קודמות.

הלילה נפטרו: גבר בן 78 נפטר בבית החולים ברזילי באשקלון. השני הוא חולה קורונה בן 95 נפטר במהלך הלילה במחלקת פנימית המטפלת בחולי קורונה, בבית החולים שיבא. השלישי הוא גבר נוסף בן 77, חולה סיעודי עם מחלות רקע מורכבות, נפטר גם הוא במהלך הלילה במרכז הרפואי העמק שבעפולה, לאחר שחלה בקורונה. מדובר בסיכום של יממה קשה מבחינת התמותה בישראל, שבמהלכה הלכו לעולמם 9 אנשים ביום אחד מהידבקות מהנגיף. המשותף לכולם שהם סבלו ממחלות רקע קודמות, שהשפיעו על מצבם הבריאותי.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן