נתניהו החליט להיכנס לבידוד עד סוף החקירה האפידמיולוגית

יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים וכנסת, ששהתה בסביבתו, אובחנה כחיובית לקורונה. ראש הממשלה נתניהו החליט כי הוא וצוותו הקרוב ישהו בבידוד עד לסיום החקירה האפידמיולוגית. משרד הבריאות ורופאו האישי של רה"מ יקבעו יום לסיום הבידוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/20 11:08 ה בניסן התשפ

נתניהו החליט להיכנס לבידוד עד סוף החקירה האפידמיולוגית
נתניהו כנראה יכנס לבידוד, צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

רבקה פאלוך, יועצת ראש הממשלה בנימין נתניהו למגזר החרדי ולכנסת, נבדקה ונמצאה כנשאית נגיף הקורונה. כך נמסר הלילה (ב') מלשכת ראש הממשלה, היועצת שהתה בימים האחרונים בסביבתו של ראש הממשלה וכן בסביבת יועצים נוספים ואף חלק מהשרים. בעקבות כך נראה כי ראש הממשלה יידרש להיכנס לבידוד במשך שבוע, אך בלשכתו שללו את האפשרות.

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "בשעות אלה מתבצעת על ידי גורמי המקצוע במשרד הבריאות חקירה אפידמיולוגית לעובד בסביבת ראש הממשלה ולאחר מכן יועברו הנחיות מסודרות. ההערכה הראשונית היא כי אין צורך שראש הממשלה ישהה בבידוד כיוון שלא היה במגע קרוב עם החולה ולא קיים עמו פגישה. כמו כן, מבדיקה ראשונית השניים לא שהו יחד בחדר אחד בשבועיים האחרונים".

עוד נמסר: "החקירה האפידמיולוגית נמשכת. נדגיש כי בשבועות האחרונים מקפידים ראש הממשלה וסביבתו על הקפדה יתרה של הנחיות משרד הבריאות, בליווי רופאו האישי, ומקיים את רוב הדיונים בשיחות וידאו ממעונו. ראש הממשלה וסביבתו יפעלו על פי הנחיות משרד הבריאות".

פאלוך עברה בדיקת קורונה לאחר שבעלה אובחן כחולה ואושפז בסוף השבוע במצב קל. בעקבות קרבתה של היועצת בימים האחרונים לנתניהו ולשרים, המתינו אתמול בלשכת ראש הממשלה במתח לתוצאות בדיקתה. עוד מסרו מהלשכה כי עוד בטרם נודע כי פאלוך נדבקה, נתניהו וסביבתו שמרו על כללי המרחק עוד בטרם נמצא בעלה חיובי לנגיף.

כזכור, הבדיקה הקודמת של נתניהו נערכה לפני שבועיים יחד עם אשתו, בניו וצוות מעון ראש הממשלה, ונמצא כי כולם שליליים ואף אחד אינו נושא את הנגיף. אז מסרו: "על פי הנחיות סמנכ"ל ביטחון וחירום במשרד ראש הממשלה, נעשות בדיקות קורונה שגרתיות לסביבתו הקרובה של ראש הממשלה וכן לראש הממשלה. לאף אחד מהנבדקים לא הופיעו סימפטומים טרם הבדיקה"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן