מיזם של בני עקיבא: סיום הש"ס בתוך שבוע

בעקבות סגירת הישיבות ובתי המדרשות החליטה תנועת בני עקיבא לפעול ולהביא להעצמת לימוד התורה בעם ישראל. מדובר במיזם לימוד של כל התלמוד הבבלי (הש"ס) בתוך שבוע. ניתן יהיה להירשם ולבחור מאחת המסכתות דף לימוד אחד או יותר כאשר המטרה היא לסיים את הש"ס עד לסוף השבוע הקרוב

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/20 17:49 ד בניסן התשפ

מיזם של בני עקיבא: סיום הש"ס בתוך שבוע
בוחרים את שם השבט החדש, צילום: בני עקיבא

מיזם ארצי חדש של בני עקיבא: מסיימים את הש"ס בתוך שבוע להצלחת עם ישראל. מדובר במיזם לימוד של כל התלמוד הבבלי (הש"ס) בתוך שבוע, כאשר ניתן להירשם ולבחור אחת המסכתות ודף לימוד אחד או יותר כאשר המטרה היא לסיים את הש"ס כולו עד לסוף השבוע הקרוב. המיזם יצא לדרך בעקבות נגיף הקורונה וסגירת הישיבות ובתי המדרשות של הארגון.

במוצאי השבת הקרובה (צו), צפויה התנועה לקיים סיום ש"ס חגיגי וירטואלי. הלימוד כולו, שנעשה בהובלת מחלקת חבריא ב' בתנועה, מוקדש להצלחת עם ישראל בהתמודדות עם משבר הקורונה.

ראש מחלקת חבריא ב' בבני עקיבא עודד משיח: "דווקא כיום כאשר לימוד התורה התמעט בעקבות המשבר הנוכחי, עלינו להרבות ככל האפשר בלימוד התורה. אנו מאמינים כי במקביל להקפדה על שמירת הוראות והנחיות משרד הבריאות - אנו מחויבים לחזק את לימוד התורה למען הצלחת עם ישראל בימים מורכבים אלו".