מהבוקר: השיעורים המקוונים חוזרים

בתום דיונים ארוכים, אישרה הסתדרות המורים מתווה שהציע ראש הממשלה, והשיעורים המקוונים צפויים לחזור לפעילות החל ממחר. הלימודים יתקיימו החל מגיל גן ועד לכיתות י'

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/03/20 01:02 כט באדר התשפ

מהבוקר: השיעורים המקוונים חוזרים
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

בהמשך להנחיית ראש הממשלה בנימין נתניהו מיום שישי, לחידוש הלימודים המקווניםבמסגרות כיתתיות, התקיימה הערב (ג') פגישה בהשתתפות מנכ"ל משרד ראש הממשלה רונן פרץ, מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד, מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב, הממונה על השכר קובי בר נתן ומזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד. 

לאחר שעות של דיונים הוסכם כי הנהלת הסתדרות המורים תאשר מחר את הצעת ראש הממשלה על המתווה שיאפשר חזרה מיידית ללמידה מרחוק. במסגרת ההסכמות נקבע כי עובדי ההוראה, בכל מערכת החינוך, מגני הילדים ועד כתות י' בחטיבה העליונה (כולל בתי"ס יסודיים וחט"ב) יקבלו שכר מלא עד תום חופשת הפסח. החל ממחר עובדי ההוראה יחזרו ללמידה מרחוק ובמהלך הקיץ יוחזרו 9 ימים בלבד.

נזכיר, כי הלימודים מרחוק החלו בשל התפשטות נגיף הקורונה, ורצון משרד החינוך להמשיך להעביר את החומרים הנדרשים לתלמידי בתי הספר והתיכונים העתידים לגשת בקרוב לבחינות הבגרות. שר החינוך אף שיבח בשבוע שעבר את המורים וטען כי לשיעורים המקוונים הצלחה גדולה. כעת, במשרד החינוך צפויים להחזיר את השיעורים, במה שיעניק גם להורים מעט מרווח נשימה בחופשה אליה נאלצו להיכנס.