הותר לפרסום: הנפטרת מהקורונה - מלכה קבע, בת 67 מבת ים

מלכה קבע, תושבת בת ים היא הנפטרת מנגיף הקורונה, עליה דיווח משרד הבריאות. קבע, משאירה אחריה שלושה ילדים ושבעה נכדים. מוקדם יותר השבוע דווח - ניצול שואה היה לקובן הראשון שהלך לעולמו עקב הידבקות בנגיף

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/03/20 15:37 כח באדר התשפ

הותר לפרסום: הנפטרת מהקורונה - מלכה קבע, בת 67 מבת ים
ארכיון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

קרבן שני לנגיף הקורונה בישראל: מלכה קבע, בת 67, תושבת בת ים. קבע משאירה אחריה שלושה ילדים ושבעה נכדים. מוקדם יותר  בית החולים וולפסון ומשרד הבריאות הודיעו לפני רגעים אחדים על אישה בת 67 שנפטרה לאחר שחלה בנגיף המסוכן. האישה סבלה ממחלת רקע קשה, ומותה נקבע לאחר מאבק קשה שניהל צוות בית החולים. בכך, מצטרפת האישה לתושב ירושלים, ניצול שואה, שנפטר גם הוא עקב הידבקות בנגיף המסוכן.

"לצערנו חולת קורונה שהיתה מונשמת במצב קשה בטיפול הנמרץ הכללי, נפטרה. החולה, בת 67, סבלה ממחלת רקע קשה. צוות הטיפול הנמרץ שלנו נלחם על חייה במסירות רבה, אך מצבה התדרדר, ולמרות טיפול אינטנסיבי היא נפטרה.אנו משתתפים בצערה של המשפחה. נמסרה להם הודעה בנושא וצוותי העבודה הסוציאלית שלנו בקשר עמם" לשון ההודעה.

נזכיר, כי ביום א', הודיע משרד הבריאות על קרבן ראשון לנגיף המשתולל.אריה אבן, ניצול שואה בן 88 הלך לעולמו לאחר מאבק בנגיף והותיר אחריו 18 נכדים. אבן עלה מהונגריה ב- 1949 ועבד באגף המכס. משפתחו ספדה לו ואמרה: "היה איש יקר ואהוב, מסור למשפחתו ואדם חזק עד לרגעיו האחרונים".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן