ראש עירית אשקלון זועם: "לא רואה שום הסדרה באופק"

תומר גלאם, ראש עיריית אשקלון, מותח ביקורת על הפסקת האש שהוסכמה אמש. "אנחנו לא רואים שזה הולך להסתיים. צריך לעשות מערכה כוללת וכניסה לרצועת עזה". מנגד - שטייניץ ציין כי לא בטוח שהשקט ישמר: "אם ימשיכו לירות לא תהיה הסדרה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/20 09:54 ל בשבט התשפ

ראש עירית אשקלון זועם: "לא רואה שום הסדרה באופק"
גלאם ונתניהו. כועס על הפסקת האש, צילום: הדס פרוש/פלאש 90

הפסקת האש בין ישראל לג'יהאד האסלאמי נכנסה אמש (ב') לתוקף ואפשרה לתושבי הדרום לילה מתוח אמנם אבל שקט. מי שפחות אוהב את הצעד האחרון הוא ראש עיריית אשקלון תומר גלאם, שמותח ביקורת על נתניהו בראיון לכאן 11 ואומר: "לצערי אני לא רואה שום הסדרה באופק. הם נהנים מכל כך הרבה כסף שעובר מקטר וזה מה שמחזק אותם וזה מה שמחזיק אותם. אנחנו לא רואים שזה הולך להסתיים. צריך לעשות מערכה כוללת וכניסה לרצועת עזה" טען גלאם.

מי שעוד התייחס למצב בדרום הוא שר האנרגיה יובל שטייניץ שדווקא מסייג את הפסקת האש וטוען: "אם ימשיכו לירות לא תהיה הסדרה", אמר שטייניץ, "אם לא תהיה ברירה, הכנתו תכנית מקיפה וגדולה מאד, חריפה מאד ושונה מאד מכל מה שהיה עד כה בעזה. אולי גם נגיע לשהיייה של כמה שבועות בעזה ומיטוט שלטון חמאס".

נזכיר, כי הפסקת האש שהושגה אמש נכנסה לתוקפה בשעה 23:30, הרקטה האחרונה שנותרה שוגרה ממש עם סיום ההסלמה, בשעה 23:00. במקביל, פיקוד העורף הנחה כי לא יתקיימו היום לימודים באשקלון, נתיבות, שדרות והמועצות האזוריות חוף אשקלון, אשכול, שדות נגב ושער הנגב. מדובר צה"ל נמסר כי לאור הערכת המצב הוחלט על פתיחת כלל הצירים שנסגרו בימים האחרונים באזור עוטף עזה, ועל חידוש תנועת הרכבות בקו שדרות-אשקלון.