גנץ עוקץ את נתניהו: "נבהלת מהעימות מול עדי התביעה?"

יו"ר כחול לבן מגיב להזמנה של ראש הממשלה להתעמת מולו טלוויזיונית, ובציוץ בחשבון הטוויטר שלו הוא מסביר לו: "אתה הולך למשפט ומדינת ישראל חייבת להתקדם"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 19/02/20 07:57 כד בשבט התשפ

גנץ עוקץ את נתניהו: "נבהלת מהעימות מול עדי התביעה?"
בני גנץ, צילום: פלאש 90

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הגיב הלילה להזמנת ראש הממשלה נתניהו לעימות בין השניים וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מה קרה נתניהו? נבהלת שיש תאריך לעימות שלך מול עדי התביעה אז אתה מייצר ספין? ב-17.3 אתה הולך לבית משפט ומדינת ישראל חייבת להתקדם". 

https://twitter.com/gantzbe/status/1229881842330931201 

בתגובתו התייחס גנץ למשפטו של ראש הממשלה שיפתח ב- 17 למארס. כמו שפרסמנו אתמול, נתניהו יעמוד לדין על עבירות מרמה והפרת אמונים בתיק 100, 2000 ו- 4000, זאת לאחר שמשך את בקשת החסינות אותה ביקש להגיש לכנסת לפני מספר שבועות. 

גם יו"ר ישראל ביתנו לא נשאר אדיש לדבריו של ראש הממשלה אמש. ליברמן התראיין הבוקר (ד) לגלי צה"ל והזמין את נתניהו לעימות בשידור חי: "מזמין את נתניהו לכמה עימותים שהוא רוצה, בכל מקום ובכל זמן, ושלא יפחד. הוא מזהה שהוא נחלש, אבל הוא לא יכול להזמין רק מישהו אחד ולא אחר". 

בתגובה לדבריו של ליברמן אמר ח"כ אסף זמיר מכחול לבן: "עימות, אם יהיה, ייערך רק בין גנץ לנתניהו". אתמול אף צייץ זמיר בחשבון הטוויטר שלו: "אני יודע שיש כאלה שזה הולך לטלטל אותם אבל אני אגיד את זה בכל זאת: התפקיד של בני גנץ הוא לא לעבוד בשביל הספינים של נתניהו".

נזכיר כי אתמול הגיע ראש הממשלה לראיון בערוץ 20 וקרא ליו"ר כחול לבן לערוך מולו עימות טלוויזיוני: "אני מוכן לבוא הנה או במקום אחר, בני גנץ תקשיב, אני מזמין אותך לעימות טלוויזיוני. בוא. נבחר מישהו, או שאתה תביא מישהו ואני מישהו, נעשה עימות טלוויזיוני, נדבר מול הציבור. אין לי טלפרומפטרים, נגיד את הדברים האמיתיים. מה עשינו ומה נעשה למען מדינת ישראל. אני מזמין אותך לעימות טלוויזיוני, אהלן, וסהלן".