גנץ יגיע לארה"ב: "אני מוקיר את נכונותם להתחשב באינטרסים הביטחוניים של ישראל"

בניגוד לצפי יו"ר כחול לבן יגיע לארה"ב: ''נעניתי להזמנתו האישית של טראמפ להגיע לוושינגטון לפגישה אישית ביום שני''. כמו כן תקף נתניהו ואת מפלגות הימין: "נתניהו רוצה ממשלה בה בן גביר שר המשפטים, סמוטריץ' שר הפנים והרב פרץ שר חינוך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/20 19:48 כח בטבת התשפ

גנץ יגיע לארה"ב: "אני מוקיר את נכונותם להתחשב באינטרסים הביטחוניים של ישראל"
צילום: אריאל עפרון

יו"ר כחול לבן בני גנץ בנאום קמפיין מודיע בניגוד להודעות המקדימות כי הוא יגיע לארה"ב וייפגש עם הנישא טראמפ על סוגיית "תכנית המאה". גנץ: "ארה"ב היא ידידת אמת של ישראל. הנשיא טראמפ ידיד אמת של ישראל ויהודי ארה"ב, נעניתי להזמנתו האישית של טראמפ להגיע לוושינגטון לפגישה אישית ביום שני. חודשים האחרונים ניהלתי עם אנשי הבית הלבן והשגריר פרידמן דיונים על תכנית המאה. אני מוקיר את נכונותם להתחשב באינטרסים הביטחוניים של ישראל ולשתף ולהקשיב".

עוד הוסיף ודיבר על נתניהו ובקשת החסינות: "בתום פגישתנו אשוב לישראל כדי להוביל מקרוב את הדיונים הנוגעים להסרת החסינות של בנימין נתניהו. אלו אינם ימים רגילים למדינת ישראל, מערכת בחירות שלישית מיותרת ויקרה תסתיים בקרוב והיא חייבת להסתיים עם הכרעה. כדי לקדם את תכנית המאה עלינו לצעוד מאוחדים עם ראש ממשלה שיש לו לגיטימציה ציבורית לממש אותה".

גנץ יצא גם כנגד ראשי המפלגות בימין: "נתניהו רוצה ממשלה בה בן גביר שר המשפטים, סמוטריץ' שר הפנים והרב פרץ שר חינוך". גנץ עושה מהלך שבו הוא מראה נכונות לקחת חלק בנושא הריבונות והסיפוח בבקעת הירדן, אך מנגד תוקף את הימין. המהלך אולי יוסיף מנדטים למפלגה, אך יקשו עליו להקים קואליציה, כשהוא בעד התכנית וכך יפגע בתמיכת השמאל ומנגד תוקף את חצי ממנהיגי ימינה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן