גנץ ליו"ר בית הנבחרים: ארה"ב השותפה החשובה ביותר שלנו

במסגרת ביקורה של ננסי פלוסי לכבוד פורום השואה הבינלאומי, היא קיימה פגישה עם בני גנץ ויתר הנהגת המפלגה. בפגישה דיברו על המלחמה באנטישמיות והסיוע האמריקני בנושא הגרעין האיראני

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/20 14:06 כו בטבת התשפ

גנץ ליו"ר בית הנבחרים: ארה"ב השותפה החשובה ביותר שלנו
גנץ ופלוסי, צילום: קובי וולף

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, פגש הבוקר (ה') את יו"ר בית הנבחרים בקונגרס האמריקאי, הגב' ננסי פלוסי וחברי משלחת הקונגרס שמלווה אותה. המפגש התקיים במסגרת אירועי פורום השואה הבינלאומי בחסותו של נשיא המדינה. למפגש הצטרפ ח"כ יאיר לפיד וחברי סיעת כחול-לבן ח"כ אסף זמיר, ח"כ אורנה ברביבאי, ח"כ מיקי חיימוביץ', ח"כ קארין אלהרר וח"כ יועז הנדל.  

צילום: קובי וולף

גנץ ופלוסי שוחחו על הסוגיות המהותיות ביותר לשותפות האסטרטגית שחולקות ישראל וארה"ב. גנץ  ציין בפתח הפגישה כי ארה"ב היא ידידתה הטובה ביותר של ישראל והשותפה האסטרטגית החשובה ביותר שלה. גנץ אמר לפלוסי, כי הוא מעריך את המאבק של הממשל האמריקאי והצעדים שהוא נוקט בעת זו מול העלייה באנטישמיות, ובכלל זאת את הצעדים שננקטו בכדי לשמור על ביטחון הקהילה היהודית.

בסוגיית הגרעין האיראני אמר גנץ: "כולנו מאוחדים בצורך למנוע ממשטר האייתולות להשיג נשק גרעיני. אני מברך על התמיכה של  הממשל האמריקאי וארה"ב כולה במאמץ הזה, ובנכונות לפעול בכדי למנוע איום אסטרטגי על היציבות האזורית והבינלאומית".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן