נתניהו ליפה יששכר: "לא ייקח עוד הרבה זמן"

לאחר פגישתם של נשיא רוסיה ונתניהו , יצא נשיא רוסיה בהצהרה עמומה בה הכריז "יהיה בסדר". אחרי ההצהרה ניגש נתניהו ליפה יששכר ושוחח עמה והבטיח כי עוד מעט יגיעו למטרה. יששכר ענתה "אני יודעת שפעלתם המון להביא לשחרור הבת שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/20 13:52 כו בטבת התשפ

נתניהו ליפה יששכר: "לא ייקח עוד הרבה זמן"
ההצהרה המשותפת, צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ

תמה הפגישה בין נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו, ובה יצאה ההצהרה מעומעמת.  פוטין עלה והבטיח "שהכל יהיה בסדר". הנשיא המשיך "נעמה יששכר באה ממשפחה טובה, והיא תפגוש נציג מזכויות אדם". אמה של נעמה יששכר הביעה כבר אופטימיות בתחילת היום ואמרה ""אני מאמינה שהמסע הזה נגמר ובקרוב יודיעו על שחרורה של נעמה". גם לאחר ההצהרה טענה יפה יששכר כי היא עדיין אופטימית.

נתניהו נפגש עם פוטין

נתניהו נפגש עם פוטיןצילום: עמוס בן גרשום/לע"מ

דברי ההצהרה: "אכן נפגשתי עם אמה של נעמה. זה ברור שנעמה יוצאת ממשפחה מאוד טובה. ידוע לי עמדת ראש הממשלה. כל זה נלקח בחשבון בקבלת ההחלטה. היום תבקר את נעמה את מי שאחראית על שמירת זכויות האדם ברוסיה. אמרתי לה ואגיד עוד פעם שהכל יהיה בסדר".

אחרי ההצהרה נתניהו שוחח עם יפה יששכר, אמה של נעמה, לאחר פגישתם המשולשת עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. יפה הודתה לבני הזוג נתניהו ואמרה: "אני יודעת שפעלתם המון להביא לשחרור הבת שלי". נתניהו ענה לה: "לא ייקח עוד הרבה זמן". אחרי שחזרה לבית המלון אמרה יששכר לעיתונאים כי "אין עדיין תאריך לשחרור נעמה".

עם הגעתו של פוטין נתניהו ברך את הגעתו של הנשיא לכבוד פורום השואה הבינלאומי. " אנו שמחים לארח אותך בביתנו, ולהודות על הקשר בין המדינות" ברך נתניהו, בתגובה הנשיא הרוסי אמר "תודה רבה" בעברית ולאחר מכם המשיך בשפתו "אני מודה לראש הממשלה ורעייתו על ההזמנה חשוב לזכור את זיכרון השואה". 

הפגנה למען נעמה יששכר

הפגנה למען נעמה יששכרצילום: Tomer Neuberg/Flash90

כזכור ששכר (26), שהיתה בדרכה חזרה מהודו דרך רוסיה, נעצרה רגע לפני שעלתה על טיסת הקונקשן ממוסקבה לישראל, נתפסה עם כמות לא גדולה של סמים קלים, 9.5 גרם חשיש, בתרמיל שלה - שהועבר על ידי צוות הקרקע מהמטוס שלקח אותה מהודו אל המטוס שאמור היה להחזירה לישראל – על ידי כלב גישוש. מאז היא שהתה במעצר, רוב הזמן בכלא סמוך למוסקבה שבו התנאים קשים מאוד, כאמור, נגזר עליה עונש כבד במיוחד, הנחשב לא מידתי.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן