הרב נבנצל חוזר בו: "אין מקום להקמת בית דין חדש בעניין הרב טל"

רב העיר העתיקה, שפרסם מכתב הקורא להקים בית דין חדש בעניינו של הרב שמואל טל, חוזר בו ומצהיר: "לאחר בירור, אין מקום להקים בית דין חדש". תורת החיים: "יש מי שהפכו לשיטה את הולכת השולל והטעיית רבנים בישראל"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 22/01/20 13:53 כה בטבת התשפ

הרב נבנצל חוזר בו: "אין מקום להקמת בית דין חדש בעניין הרב טל"
הרב אביגדור נבנצאל, צילום: באדיבות המצלם

הפה שאסר, הפה שהתיר. התפתחות מפתיעה לטובת "תורת החיים" והרב שמואל טל. במכתב חריף שכותב הרב אביגדור נבנצל הוא שב ומגבה את הרב טל, ומבהיר כי הקמפיין החריף,כהגדרתו, שמנהלים גורמים בציונות הדתית נגד הרב טל, הוביל להטעייתו כביכול ישנם "גילויים חדשים" בעניינו של הרב. כזכור, אמש פרסם הרב נבנצאל מכתב בו נאמר כי יש להקים בית דין חדש בפרשה.

הרב נבנצאל מסר: "באתי בזה להודיע נאמנה כי לאחר הבירור, אין מקום להקמת בית דין חדש בעניינו של הרב הגאון שמואל טל שליט"א, ואין "גילויים חדשים" כפי שמפיצים".

https://youtu.be/nynt8NXRjHU

בתיעוד וידאו מיוחד נשמע הרב מבהיר למשלחת רבנים ממקורבי השניים שביקרה במעונו, כי מכתבו הנוכחי,  מתאריך כ"ה בטבת הוא המעודכן. "מדובר בשיטה חוזרת על עצמה, של ניסיון להטעות ולהוליך שולל רבנים, כדי לפגוע בראש הישיבה", אומר מקור ב"תורת החיים".

מ"תורת החיים" נמסר: "דבריו של הרב נבנצל מדברים בעד עצמם. יש מי שהפכו לשיטה את הולכת השולל והטעיית רבנים בישראל. אנחנו לא מופתעים מכך. המטרה של אותה גורמים היא אחת, לפגוע במוסדות "תורת החיים"  וברב טל, מתוך מחשבה שבכך הם יצליחו לזכות בהנהגה. היה לא תהיה".

המכתב המעודכן של הרב נבנצאל

המכתב המעודכן של הרב נבנצאלצילום: ללא