ליבסקינד הודף את גילת בנט: לא רוצה לנהל איתך ויכוח

עיתונאי כאן 11 הודף את הביקורת שמותחת עליו גילת בנט וטוען כי איננו מעוניין בדין ודברים עם אשת שר הביטחון. בנט תקפה את ליבסקינד מוקדם יותר "אתה מונע מאגו ומתסכול"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 19/01/20 16:13 כב בטבת התשפ

ליבסקינד הודף את גילת בנט: לא רוצה לנהל איתך ויכוח
ליבסקינד. הודף את הדיון, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

קלמן ליבסקינד מגיב לגילת בנט. לאחר שאשתו של שר הביטחון תקפה אותו עקב הביקורת שמתח על התנהלות של בנט עונה ליבסקינד ואומר "לא נראה לי נכון לנהל ויכוח עם בני משפחה של פוליטיקאים, לא כשזה יאיר נתניהו ולא כשזו גילת בנט".

תגובתו של ליבסקינד מגיעה לאחר שלפני מספר שעות תקפה אותו בנט על הביקורת שזה מתח על בעלה, נפתלי. בנט טענה כי ליבסקינד מונע מאגו ומתסכול. "קלמן, תפסיק ללכלך. אני אשתף אותך, רק כדי לא לקבל בראש את הפגזים של "עוצמה". (שבעתי מהעבריינות הדוחה שלהם. כמו כשפרצו אליי הביתה בבחירות האחרונות, כדי להראות שהם יחצו גבולות אם צריך. שאבין שהם טרוריסטים לכל דבר ואפחד מהם) את העוקבים שלי המאמרים שלך לא ממש מעניינים.

בנט המשיכה לתקוף את ליבסקינד ואמרה: "אני כותבת כי אתה צריך לדעת שיש מי שרואה גם את הצדדים הטובים שלך וגם את אלה שעדיין פחות. בכל פעם שאתה כותב בשם הימין, אתה כותב אמת מזוקקת. אני מעריצה את האומץ שלך אז ואת השליחות שאתה מבצע בכישרון. כשאתה כותב מאמרים כמו זה - לדעתי אתה מונע מאגו, ומתסכול - מכך שאתה לא שותף למה שבאמת קורה בפוליטיקה".