רון קובי עותר לבג"ץ נגד פיטוריו: יש פה ציד מכשפות

ראש עיריית טבריה המפוטר, רון קובי, עותר לבג"ץ נגד ההחלטה לפטרו. אמש מתח קובי ביקורת על נתניהו וטען: "אנחנו מאמינים בבית המשפט ובצדק". פיטוריו מגיעים מאחר ולא העביר את תקציב עיריית טבריה בזמן

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/01/20 08:46 יז בטבת התשפ

רון קובי עותר לבג"ץ נגד פיטוריו: יש פה ציד מכשפות
קובי. עתר לבג"ץ, צילום: פלאש 90. דייוויד כהן

לאחר שהוחלט לפטרו מתפקידו, ראש עיריית טבריה רון קובי מנסה בכל זאת להישאר בתפקיד ראש עיריית טבריה. קובי התראיין הבוקר לחדשות הבוקר ואמר: "יש פה ציד מכשפות שבראשו עומד אריה דרעי. יש לנו לצערנו ראש ממשלה חלש וגם שקרן גדול. הוא הבטיח לעצור את אריה דרעי אבל הוא מפחד ממנו ואריה דרעי שולט בטבריה. זאב אלקין הוא הבובה של דרעי, חותמת גומי, וכנראה שגם ביבי הוא בובה של דרעי".

כזכור, אתמול פרסמנו כי בשל כישלונו של קובי להעביר את תקציב עיריית טבריה גם בתום תקופת הארכה שניתנה לו, החליט השר זאב אלקין להשתמש בסמכותו ולפטרו מתפקידו. אלא שקובי מסרב לקבל את הגזירה. נוסף על כך, קובי אף העלה סרטון לפייסבוק אמש, בו הוא מותח ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו: "ביבי בכיין אומר בתקשורת שהוא לא רוצה שפקידים ינהלו את המדינה, ומה הוא עושה? שולח פקידים לנהל את טבריה". 

עוד הוסיף קובי ואמר: "ביבי צריך ללכת הביתה. אנחנו מאמינים בבית המשפט ובצדק. אלקין לא נפגש איתי, לא דיבר איתי ולא עשה דבר כדי לרדת לחקר האמת. חותמת גומי אלקינית מבישה. אלקין, אני מקווה שאתם כבר לא תהיו בממשלה - הליכוד יצטרך לשבת באופוזיציה כי אתם ביישתם את מדינת ישראל"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן