בשמאל מגיבים לראיון של הרב פרץ

בשמאל יוצאים נגד שר החינוך הרב רפי פרץ בעקבות הראיון שערך, על כך שהרב פרץ הצהיר "”ברוך השם הילדים שלי גדלו בצורה טבעית ובריאה". בני גנץ: "שר חינוך חייב להחזיק בעמדות שמכבדות את כל הילדים בישראל" ניצן הורוביץ "מזל שההורים שלי לא כמוך, איש שפל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/20 09:30 יג בטבת התשפ

בשמאל מגיבים לראיון של הרב פרץ
ניצן הורוביץ, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

התגובות על הראיון שערך הרב רפי פרץ ב"ידיעות אחרונות" לא איחרו לבוא. בראיון דיבר הרב פרץ על החיבור עםבן גביר ולמה הוא רואה בו אדם ראוי לשותפות אמר "הופתעתי לראות אדם מאוד רך, נינוח, אנושי, מתחשב. תמיד אכפת לו מהזולת". ואף קיבל את טענת בן גביר על תמונת ברוך גולדשטיין בביתו כי מדובר ברופא "כל מה שרציתי היה לקבל תשובות על השאלות ששאלתי. וכשקיבלתי אותן נחה דעתי ללכת איתו ביחד".

כמו כן הרב פרץ התייחס לעניין טיפולי ההמרה ומשפחות חד מיניות, ואמר שהוא אינו חושש שהדבר יקרה בביתו "”ברוך השם הילדים שלי גדלו בצורה טבעית ובריאה. הם בונים את הבתים שלהם מתוך ערכים יהודיים.לא צריך להתבייש בזה שאנחנו חיים בדרך הטבעית הזאת“ 

על הדברים הגיב יו"ר כחול לבן בני גנץ: "במדינה שלנו בשנת 2020 שר חינוך חייב להחזיק בעמדות שמכבדות את כל הילדים בישראל-על דתם, נטיותיהם המיניות ולאומם ולא לשכוח שכל אדם נברא בצלם. צר לי על הרב רפי. כראש ממשלה אוודא ששר החינוך שלנו יהיה כזה שלא יגרום לאף ילד להתבייש בעצמו, אדאג לקהילה הגאה בישראל כך שיוכלו לבוא בברית הזוגיות, להביא ילדים בהליכי פונדקאות ולקבל זכויות שוות. בשורת השיוויון לקהילה הגאה תגיע למרות הקיצוניים".

הדברים עוררו גם את חמתו של יו"ר מרצ ניצן הורוביץ, הומו מוצהר בעצמו, והגיב בחשבון הטוויטר שלו: "פרץ איש שפל. לא להאמין שכך בוחר שר החינוך של ישראל לגרד מנדטים מהימין הקיצוני. בהומופוביה, בגזענות, בשנאת אדם. שר החינוך הוא שר החושך. שר טיפולי ההמרה. השר להפצת שנאה. כמובן, תפיסת העולם המעוותת הזו לא תהיה שלמה בלי  אפרטהייד יהודי ושותפות עם הכהניסטים".

"מי אתה שתגיד לי איך לחיות את החיים שלי? איך להקים את המשפחה שלי? מזל שההורים שלי לא כמוך. מאחל לכל אדם הורים שונים ממך. בבחירות הקרובות נעיף אותך הביתה"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן