אותרה גופת הגבר שנסחף בשיטפון

עלי אגבאריה, תושב ערערה בן 44 אותר ללא רוח חיים במכוניתו, שנסחפה בשיטפון בנחל ניל"י, לא רחוק מזכרון יעקב. זהו ההרוג הרביעי בימים האחרונים כתוצאה ממזג האוויר הסוער

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/01/20 07:23 ט בטבת התשפ

אותרה גופת הגבר שנסחף בשיטפון
המכונית שאותרה בנחל ניל"י, צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל בשיתוף כוחות הכיבוי וההצלה ומתנדבים, המשיכו הבוקר (ב') בסריקות אחר הגבר שנסחף אתמול בנחל, סמוך לגבעת ניל"י, לא הרחק מזכרון יעקב. 

במסגרת החיפושים, אותר בנחל רכב ובתוכו גבר ללא רוח חיים בהמשך זוהתה גופתו של עלי אגבאריה, תושב ערערה, בן 44, שנסחף אמש עם רכבו בשיטפון, אגבאריה, אחריו נערכו החיפושים, נסחף אמש עם רכבו בנחל, כאשר בנו, בשנות העשרים לחייו, היה עמו והצליח להינצל מהשיטפון.

פראמדיקית מד"א מאי דיין סיפרה: "מיד כשהתקבל הדיווח במוקד 101 של מד"א על איתור הרכב במים והגבר שלכוד מחוסר הכרה בסמוך אליו הוזנק צוות אמבולנס למקום האירוע אבל עקב תוואי השטח לא הייתה גישה לנחל עצמו. לאחר פעולות החילוץ הגבר שהיה מחוסר הכרה הוצא מהנחל והובא ברכב לחבירה איתנו סמוך לרמת מנשה. הוא היה מחוסר הכרה וללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות בניידת לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

זהו הקרבן הרביעי בסופה האחרונה, אחרי שבסוף השבוע נספו בני הזוג סתיו הררי ודין שושני ז"ל, כשמים הציפו את המעלית בה השתמשו, בחניון התת-קרקעי בבניין בו התגוררו בתל אביב. אמש נסחף עם רכבו בבנימינה, ובהמשך נמצא ללא רוח חיים, ערן הרנשטט, תושב בנימינה בן 72, אב לשלושה. כוחות כיבוי והצלה חילצו אותו מן הרכב אך בהמשך נקבע מותו.

פראמדיקית מד"א נטלי בנט וחובש רפואת חירום במד"א אבי דהרי סיפרו: "כשהגענו לרחוב חברנו לכוחות הכיבוי שפעלו במשך זמן ממושך בעזרת טרקטורים ומנופים על מנת להוציא את הרכב שנלכד בקרקעית הנחל בתוך זרם המים החזק. לוחמי האש חילצו אלינו מתוך הרכב גבר בן 71 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ולאחר בדיקות רפואיות במקום לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".