בשורה לתושביי יו"ש: תשלום על נסיעה באוטובוס באמצעות רב קו

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הודיע כי תושבי יהודה ושומרון יוכלו לשלם על נסיעה בתחבורה ציבורית באמצעות כרטיס הרב קו, זאת החל מחודש ינואר

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/12/19 19:02 יז בכסלו התשפ

בשורה לתושביי יו"ש: תשלום על נסיעה באוטובוס באמצעות רב קו
צילום: פלאש 90. סבי ברנס

בשורה לתושבי יהודה ושומרון. החל מתחילת חודש ינואר יחל לפעול הרב קו בקווי התחבורה הציבורית המשמשים את התושבים באזורים אלו, כך הודיעה לפני זמן קצר, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ'. משמעות הצעד היא שהעולים על קווי האוטובוסים יוכלו להשתמש בערך הצבור שבכרטיס הרב קו שברשותם או לחילופין לשלם במזומן במחיר הקיים.

סמוטריץ' אמר על הצעד החדש כי "בחודשים האחרונים עמלנו יחד עם הרשות לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה על מתן לייצר פתרון לשימוש בערך צבור ברב קו בקווי יו"ש. 
הערך הצבור בכרטיס הרב קו הוא המוצר הבסיסי ביותר שנותן משרד התחבורה למשתמשי התחבורה הציבורית ולא היינו מוכנים לאפשר מצב שבו מתיישבי יהודה ושומרון הם "בנים חורגים". 
בימים אלו המשרד פועל על מנת להביא לשיפור משמעותי בשירות התחבורה הציבורית יהודה ושומרון".

כזכור, עם כניסתו של שר התחבורה, ח"כ בצלאל סמוטריץ' לתפקידו החדש במשרד התחבורה, הודיע כי יפעל לקידום תשלום בתחבורה ציבורית ברב קו כמו בכל אזור אחר בארץ. הודעתו של סמוטריץ' הגיעה לאחר פניות רבות שקיבל  מתושבי יהודה ושומרון על כך שהערך הצבור בכרטיס הרב קו לא ניתן לשימוש בקווי יהודה ושומרון.