ערוץ 12 לסער: נשדר את תוכניתו של עמית סגל כמתוכנן

לאחר פנייתו של ח"כ גדעון סער בבקשה שלא לשדר את הסדרה "ימי בנימין" העוסקת בבנימין נתניהו, דוחה הפקת הערוץ את בקשתו. "קדימונים והכנות לסדרה החלו עוד בטרם נודע על הפריימריז" הסבירה

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/12/19 18:03 יז בכסלו התשפ

ערוץ 12 לסער: נשדר את תוכניתו של עמית סגל כמתוכנן
עמית סגל, צילום: Flash90

ערוץ 12 דחה את בקשתו של גדעון סער שלא לשדר את הסדרה "ימי בנימין" בימים שלפני הפריימריז בליכוד. הסדרה, ימי בנימין, עוסקת ברה"מ בנימין נתניהו ומתחילה להיות משודרת החל מהערב. בפנייתו של סער לערוץ 12 נטען כי "הקדשת שעות שידור יקרות בזמן צפיית שיא לכתבות שכל כולן עוסקות במועמד אחד בלבד, והכל ימים ספורים לפני מערכת בחירות גורלית הינה אירוע חריג, מוזר ואף בלתי מתקבל על הדעת", נמסר במכתב, "הענקת זמן מסך כה רב לדמותו של אחד המועמדים הינה בעלת שווי רב ויש בה פוטנציאל לשיבוש הליך דמוקרטי".

ח"כ יואב קיש, ראש מטה הבחירות של סער גם הגיב לעניין ואמר "בעיניי זה פרסום לא הוגן לנתניהו בשבועיים של הפריימריז, זה זמן מסך. אני רוצה קרב אובייקטיבי. ביקשנו שני דברים, או לדחות בשבועיים את השידור לאחרי הפריימריז או לתת לגדעון סער זמן מסך שווה. אל תשדרו עכשיו, תשדרו עוד שבועיים. הטיימינג נוראי ואנחנו בוחנים את צעדינו".

אלא שחרף פנייתו של סער, ערוץ 12 הודיע כי הוא שולל את הבקשה, והתכנית תשודר כמתוכנן. בהודעות הערץ הוסבר: "קדימונים והכנות לתכנית נערכו עוד בטרם הוחלט ונודע על קיומן של בחירות מקדמות לראשות הליכוד. אין זה נכון להשקיף על הסדרה כדבר המנותק מיתר שידוריה של חברת החדשות בתחום הפוליטי".

"עוד יושם אל לב",המשיך הערוץ, "כי באופן דומה לכך נהג ערוץ 13, אשר שידר בימים רביעי וחמישי בשבוע שעבר שני פרקים של סדרה שעסקה במר נתניהו וכי בסוף השבוע האחרון ח"כ סער התראיין במהדורת החדשות בערוץ 13" הסביר הערוץ.