ראש מועצת שומרון תומך בדרישה של גדעון סער לפריימריז

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, מסביר כי לטובת מחנה הימין צריך לערוך פריימריז בליכוד: "חובה עלינו לזכור ששלטון המחנה הלאומי כולו, נמצא בסכנה מוחשית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/12/19 10:15 ה בכסלו התשפ

ראש מועצת שומרון תומך בדרישה של גדעון סער לפריימריז
גדעון סער ויוסי דגן דופקים בדלתות, צילום: יחצ

ראש המועצה האזורית שומרון,יוסי דגן, חשף בדף הפייסבוק שלו כי הוא בעד בחירות במפלגת הליכוד ואף הביע תמיכה בחבר הכנסת גדעון סער. 

"ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא מהמנהיגים הגדולים שקמו למדינת ישראל, רמה אחת מעל רבים מראשי הממשלה שכיהנו לפניו. יחד עם זאת, כיום, חובה עלינו לזכור ששלטון המחנה הלאומי כולו, נמצא בסכנה מוחשית.המטרה המרכזית שלנו היא המשך הובלת מדינת ישראל ע"י ממשלה ציונית, ערכית - וכיום -לאחר 26 שנות אוסלו- מובן וברור כי זו רק ממשלה המושתתת על המחנה הלאומי", הסביר דגן.

דגן, חבר וותיק בליכוד, טען כי ייוחודה של התנועה היא בדמוקרטיה שלה: "היתרון בתנועת הליכוד, שאני גאה להיות חבר בה, היה ויהיה: הערך הדמוקרטי המאפשר בחירת מנהיגים ע"י חברי התנועה.זאת בשונה מרובן המוחלט של המפלגות האחרות כיום, שעוד מעיזות בחוצפתן להטיף ולהשמיץ את הליכוד".

ראש הימועצה האזורית שומרון, שהיה מחובר לראש הממשלה נתניהו בעבר, הצביע תמיכה בטוען לכתר, גדעון סר: "במציאות שנוצרה, והיות ונראה כי אין אפשרות להקים ממשלה, חייבים לקיים פרימריס לראשות התנועה. ח"כ גדעון סער הוא מנהיג ערכי וראוי, מעמודי התווך של המחנה הלאומי, שהוכיח את עצמו בשנים האחרונות בשמירה על ארץ ישראל, ערכי הציונות והלאום. ראוי ביותר שיתמודד בפרימריס על הנהגת התנועה לקראת הבחירות הבאות".

נזכיר כי כמה ראשי רשויות ויושבי ראש בסניפי הליכוד הביעו תמיכה בסער, אך שרי ובכירי הליכוד נותרו נאמנים לראש הממשלה נתניהו. 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן