מוסיף להיות אנוש מצבו של איתי רימל בן ה-12

מצבו של איתי רימל, בן ה-12 מנווה צוף שנפצע בתאונה בה נהרגו אמו ציפי ואחותו נעם, מוסיף להיות אנוש, והרופאים נאבקים על חייו. אביו, אפרים, נותח ומצבו מוגדר קשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/12/19 08:29 ד בכסלו התשפ

מוסיף להיות אנוש מצבו של איתי רימל בן ה-12
ציפי ונעם ז"ל ואפרים שיבדל"א, צילום: באדיבות המשפחה

אמש (א') הובאו למנוחות ציפי רימל ז"ל (34) ובתה נעם, שהיתה בת שלושה שבועות, מנווה צוף, שנהרגו בתאונת הדרכים הקשה בכביש 443 במוצאי שבת. מצבו של הילד, איתי בן ה-12, מוסיף להיות אנוש, בעקבות פגיעה רב מערכתית ופגיעת ראש וקיימת סכנה לחייו. הרופאים נלחמים על חייו בבית החולים.

מצבו של האב, אפרים, ממשיך להיות קשה. במהלך הלילה הוא עבר ניתוח בבטן והוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ.

חברת המשפחה ושכנתה מהיישוב נווה צוף, לימור זרביב, סיפרה אמש לאחר הלוויה על התחושות: ''המומים, כואבים, קברנו חברה שכולם הרגישו שהיא החברה הכי טובה שלהם, יחד עם תינוקת בת שלושה שבועות, שבוע אחרי הלידה הם עשו קידוש ושאלנו את ציפי 'סוף סוף אין לך ברית למה את צריכה שבוע אחרי להתעסק בדבר הזה?', כנראה שהיא ידעה למה היא עושה את זה שבוע אחרי".

מחקירת התאונה עולה כי רכב שנסע בפראות פגע מאחור ברכב של משפחת רימל ובארבעה כלי רכב נוספים. ממשטרת ירושלים נמסר אתמול: "עולה החשד שהרכב הפוגע נסע במהירות גבוהה מהמותר בקטע כביש זה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן