3,300 חניכי תנועת הנוער היהודית הגדולה בתפוצות מבקרים הקיץ בישראל

חניכי תנועת NCSY, יסיירו בשבועות הקרובים באתרים היסטוריים בישראל ויתנדבו בעשרות תכניות מיוחדות. את סיום שלושת השבועות הם ציינו בברביקיו המוני והופעה של הזמר מרדכי שפירו

חדשות כיפה משה ויסטוך 06/08/17 13:49 יד באב התשעז

3,300 חניכי תנועת הנוער היהודית הגדולה בתפוצות מבקרים הקיץ בישראל
חניכי התנועה בישראל, צילום: בן ציון שריף

תנועת הנוער הגדולה ביותר בתפוצות NCSY, המשתייכת לארגון ה-OU העולמי, שלחה במהלך הקיץ 3300 מחניכיה לישראל וציינה זאת באירוע חגיגי שנערך בסוף השבוע בפארק רעננה.

החניכים היהודיים, שהגיעו מכל רחבי צפון אמריקה, ישהו בארץ בין חודש לחודש וחצי ובמהלך שהותם יתנדבו בעשרות פעילויות התנדבות כמו שלווה, ליצנות רפואית בהדסה, פינה חמה לחיילים בגוש עציון, יד לקשיש, השומר החדש, קרנבל לילדי שדרות, יד אליעזר, קטיף בעמותת לקט ועוד בנוסף לכך הם יסיירו באתרים שונים כמו מצדה והכותל המערבי.

תנועת NCSY,  המונה כ-30 אלף חניכים ברחבי אמריקה, הוקמה במטרה לעודד בני נוער יהודים בארה"ב לשמור על יהדותם, ולחזק את הקשר ותחושת הזהות שלהם עם ישראל.

התנועה מפעילה מידי שנה מעל 20 תכניות קיץ לבני הנוער, במסגרתן מגיעים אלפי בני יהודים למספר שבועות לארץ לפעילויות ערכיות וחווייתית. את הגיעם לישראל ציינו בארגון החניכים באירוע ברביקיו המוני שכלל הופעה של הזמר היהודי אמריקני מרדכי שפירו.

אירוע החניכים ברעננה

אירוע החניכים ברעננהצילום: בן ציון שריף

מנכ"ל OU ישראל אבי ברמן: "מרגש לראות את כל ההכנות שעושים ל-3300 בני הנוער שבאים יחד לארץ הופכות מחזון למציאות בצורה מדהימה, כאשר כל בני הנוער מתקבצים כאן יחדיו בפארק רעננה ונהנים מהאווירה ומההתחברות לעם ישראל, הדבר הזה נותן להם המון השראה ומזין אותם ברוחניות ומחזק מאוד את הקשר והזיקה שלהם לעם ישראל כשהם חוזרים לאמריקה".

נשיא ארגון הOU העולמי משה ביין: "ה- OU דואג לפתח את הקשר בין מיליוני היהודים בצפון אמריקה ובין ארץ ישראל. זו הסיבה שאנחנו משקיעים המון בעידוד הצעירים, בין אם הם דתיים ובין אם אינם דתיים, לבוא ולבקר בארץ ישראל. התוצאה היא הקיץ המיוחד הזה עם 3300 בני נוער במספרים שהולכים וגדלים משנה לשנה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן