הסכמות של נתניהו עם אבי מעוז: יבוטלו חלק מחוקי הלהט"ב

בעקבות תוצאות הבחירות המסתמנות, יו"ר הליכוד שוחח עם כל ראשי מפלגות הקואליציה העתידית, ובשיח עם יו"ר מפלגת נעם, נאמר כי יבוטלו חלק מהחלטות הממשלה הקודמת בנוגע לקהילת הלהט"ב

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/11/22 10:18 ט בחשון התשפג

הסכמות של נתניהו עם אבי מעוז: יבוטלו חלק מחוקי הלהט"ב
אבי מעוז בוועידת נעם, צילום: נחשון פיליפסון

אחרי שביום הבחירות מפלגת הציונות הדתית, בראשות חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', רשמה הישג מרשים של 14 מנדטים, יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, העלה על קו הטלפון לשיחה את כל ראשי הקואליציה העתידית.אחד המשתתפים היה יו"ר נעם, אבי מעוז. 

על פי הדיווח של הכתב הפוליטי של הארץ, מיכאל האוזר טוב, הובטח למעוז כי חלק מהחלטות שר הבריאות ניצן הורוביץ בנושאי להט״ב יבוטלו.

הוצאה מסל התרופות טיפולים לטרנסג'נדרים

על פי הדיווח יבוטל מסמך הסכמות עם מנכ"ל משרד הבריאות האוסר "טיפולי המרה". כמו כן תתקיים, הוצאה מסל התרופות טיפולים מסוימים לטרנסג'נדרים והחזרה של האיסור של בני קהילת הלהט"ב לתרום דם. 

האוצר לסמוטריץ' והביטחון לגלנט: חלוקת התיקים המסתמנת

הדרך אל הממשלה: אחרי הניצחון ההיסטורי של יו"ר האופוזיציה בבחירות לכנסת ה-25, מתפנה בנימין נתניהו למלאכה קשה אך עם שכר נאה. הרכבת ממשלת ישראל ה-37. בדרך יצטרך יו"ר הליכוד לקבל את המלצת המפלגות אצל הנשיא, לזכות במנדט ולהצליח להרכיב את ממשלת נתניהו השישית. על פי דיווח של הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, חברי גוש נתניהו כבר התחילו לדבר על חלוקת התיקים כדי לסגור את העסק במהירות, כדי שהממשלה תאושר בעוד 13 יום, ביום השבעת הכנסת. 

על פי הדיווח, תיק האוצר יינתן ליו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ' או לחבר הכנסת אחר מהליכוד. עוד עולה כי מי שמעומד לכהן כשר הביטחון הבא הוא חבר הכנסת יואב גלנט, אלוף במילואים עם הניסיון הביטחוני הרב ביותר.  על תיק החוץ, יתמודדו יו"ר סיעת הליכוד, יריב לוין ושר החוץ לשעבר, ישראל כ"ץ. מי שצפוי להתמודד על תיק הבריאות, הם חברי הכנסת יואב קיש ועידית סילמן, ששוריינה בליכוד.

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, צפוי לחזור למשרד הפנים ויו"ר יהדות התורה, יצחק גולדקנופף יכהן כשר הבינוי והשיכון. יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, יכהן כשר לביטחון פנים, תפקיד שהצהיר כי הוא מתכוון לדרוש אותו. מסתמן כי מספר 5 ברשימת ציונות הדתית, יצחק וסרלאוף, צפוי לקבל תפקיד שר, והוא יהפוך לשר הצעיר השני בהיסטוריה של ממשלות ישראל, אחרי אריה דרעי.

(אבי מעוז באולפן כיפה, ארכיון)
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן