אבי מעוז: "אני נגד טיפולי המרה"

יו"ר מפלגת תקף את שר הבריאות: "גוזר על ההומואים שהם לא יכולים לקבל טיפול פסיכולוגי אם הם רוצים להקים משפחה רגילה" | איתן גינזבורג: "אלו הם האנשים שנתניהו מנסה להכניס בדלת הראשית לכנסת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/08/22 11:15 ב באלול התשפב

אבי מעוז: "אני נגד טיפולי המרה"
מעוז, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

יו"ר מפגלת נעם, חבר הכנסת אבי מעוז החליט כי מפלגתו לא תצטרף לרשימת 'הציונות הדתית' והיא תרוץ לבד בבחירות הקרובות. בראיון לגל"צ, אמר אבי מעוז כי הוא מתנגד לטיפולי המרה אבל הוא בעד טיפול פסיכולוג ותקף את שר הבריאות, ניצן הורביץ שהוציא חוזר מנכ"ל נגד טיפולים מסוג זה.

"בא שר הבריאות ובאמצעות חוזר מנכ"ל גוזר על ההומואים שהם לא יכולים לקבל טיפול פסיכולוגי אם הם רוצים להקים משפחה רגילה. אני נגד טיפולי המרה, נקודה. אני בעד ייעוץ פסיכולוגי לכל מי שרוצה. גם אם הוא הומו והוא רוצה להיות בי-סקסואל שיקבל את הטיפול הפסיכולוגי, אני מדגיש לא טיפול המרה, טיפול פסיכולוגי, ייעוץ פסיכולוגי כדי שיקים משפחה רגילה", אמר יו"ר נעם.

מעוז אמר כי הסיבה שהוא החליט לרוץ לבד היא דחיקתו למקום לא ריאלי ברשימת הציונות הדתית. "הבנו שבאיחוד בין עוצמה יהודית והציונות הדתית - הדגל שאנחנו נושאים, 'המלחמה נגד הפרוגרס', נדחק למקום לא ריאלי. עד סגירת הרשימות כבר נעצב את הרשימה, חיבורים נוספים גם על הפרק", אמר יו"ר נעם.

איתן גינזבורג: ממשלת ימין קיצונית ומסוכנת נמצאת ממש מעבר לפינה

יו"ר סיעת כחול לבן, חבר הכנסת איתן גינזבורג תקף את מעוז ואמר כי "אלו הם האנשים שנתניהו מנסה להכניס בדלת הראשית לכנסת. כאלה עם דעות חשוכות, להט״בופוביות ומסוכנות. כאלה שמסרבים להכיר במציאות. הזכות להורות לא תלויה בנטייה מינית ובטח שלא מותנית בטיפול פסיכולוגי. ממשלת ימין קיצונית ומסוכנת נמצאת ממש מעבר לפינה, אנו במחנה הממלכתי מחויבים למנוע אותה".

"מרימה את דגל האנושיות": ראש המכינה בעלי תומך במפלגת נעם

הרב יגאל לוינשטיין, מראשי מוסדות 'בני דוד' בעלי, פרסם אתמול (א') באופן פומבי את תמיכתו במפלגת נעם בראשות חבר הכנסת אבי מעוז, לאחר שיו"ר המפלגה החליט כי מפלגתו לא תצטרף לרשימת 'הציונות הדתית' והיא תרוץ לבד בבחירות הקרובות.

"הרבה דגלים מניפה הציונות הדתית בגאון. דגל הזהות היהודית, דגל ארץ ישראל, דגל מאבק בטרור. דגלים נפלאים. אך יש דגל אחד שחסר לנו בתמונה - דגל האנושיות. במשרד החינוך מתרחשת היום טרגדיה, עושים לנו שינוי של הזהות האנושית. מטשטשים בין בן ובת, לא מדברים על אבא ואמא. מתרחש תהליך של מחיקת הזהות האנושית היסודית", אמר הרב לוינשטיין. 

מוקדם יותר, הודיע מעוז כי מפלגתו תרוץ לבד בבחירות הקרובות. בהודעה שפרסם, כתב יו"ר נעם: "סיימתי כעת ישיבת מטה, הקולות מהתומכים הרבים שלנו הם חד משמעיים, נעם חייבת להיות בכנסת הבאה נקודה. קיבלנו החלטה כי נעם תתמודד בבחירות הקרובות באופן עצמאי. לא עולה על הדעת שהזהות היהודית תידחק למקום שולי ולא ריאלי. בהצלחה לכולנו". 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן