בהפרש של שבע שעות: חמישה תושבי אופקים נהרגו בתאונות דרכים

הותר לפרסום כי שמות ההרוגים בתאונת הדרכים שאירעה סמוך ליד מרדכי הם יואב חדרי וחנוך טלקר, שניהם היו תושבי אופקים | גם שושנה גלושטיין ובנותיה חיה-שרה וחנה, שנהרגו אמש באסון האוטובוס בירושלים התגוררו בעיירה הקטנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/08/22 11:46 טו באב התשפב

בהפרש של שבע שעות: חמישה תושבי אופקים נהרגו בתאונות דרכים
צילום: לא ידוע

טרגדיה באופקיםכמה שעות אחרי האסון בירושלים, בו אוטובוס התדרדר ופגע בשושנה גלושטיין בבנותיה, חיה-שרה וחנה, תאונה קטלנית אירעה הבוקר (ו') בכביש 4 לצפון סמוך ליד מרדכי. הותר לפרסום כי שמות ההרוגים בתאונה הם יואב חדרי וחנוך טלקר. כל חמשת ההרוגים היו תושבי העיר אופקים.

בשעה 04:32 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על התאונה בכביש 4 לכיוון צפון סמוך ליד מרדכי. פראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של השניים. לבית החולים ברזילי באשקלון פונו שני בני אדם נוספים שהיו מעורבים בתאונות: גבר בן 28 פונה כשהוא פצוע באורח בינוני עם חבלות בגפיים ובצוואר וגבר בן 67 פונה כשהוא פצוע באורח קל. 

התאונה סמוך ליד מרדכי. צילום: דוברות מד"א

משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית שאירעה הבוקר בכביש 4 לכיוון צפון סמוך ליד מרדכי, במהלכה נקבע מותם של שני בני אדם, יואב חדרי וחנוך טלקר. מתחקור ראשוני ככל הנראה עצרו במקום על מנת לסייע לאדם אחר שביצע תאונה. 

ההרוגות באסון אמש בירושלים: שושנה גלושטיין ובנותיה חיה-שרה וחנה

אמש (ה') נהג אוטובוס של אגד איבד שליטה והתנגש בחנות ברחוב שמגר בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותם של שושנה גלושטיין, אישה הרה בשנות השלושים לחייה, ושל בנותיה, חיה-שרה בת 7 וחנה בת השנתיים. 

כוחות מד"א העניקו טיפול ראשוני מציל חיים לשישה פצועים נוספים בהם: צעירה בת 21 במצב קשה, 2 פצועים בינוני, ביניהם ילד כבן 6, ועוד שלושה פצועים קל, ביניהם ילד בן 4 ותינוקת בת שנה. חלק מהפצועים היו לכודים מתחת לאוטובוס ובסמוך לו.

נתנאל ליפשיץ ובר עזר, פראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה סיפרו: "מדובר בתאונה מזעזעת, מתחת לחלקו האחורי של האוטובוס ראינו אשה כבת 30 ופעוטה כבת 3 שוכבות מחוסרות הכרה, עם חבלות קשות, ביצענו בדיקות רפואיות, הן היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותן, מתחת לאוטובוס נלכדה ילדה כבת 7 שלא ניתן היה להגיע אליה, היא הייתה מחוסרת הכרה ולאחר הרמת האוטובוס היא חולצה כשהיא ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה".