בנט בסיעת ימינה: "רמת האיבה ברדיפה אחרי עידית זה איום ונורא"

עם פתיחת כנס הקיץ של הכנסת היום נאם בנט בפתח ישיבת סיעת ימינה, אליה הגיעה גם חברת הכנסת שפרשה- עידית סילמן והתייחס לגל הטרור שפוקד את ישראל: "מה שהכי מטריד אותי זה איך אנחנו מחזיקים את מדינת ישראל מבפנים"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 09/05/22 16:58 ח באייר התשפב

בנט בסיעת ימינה: "רמת האיבה ברדיפה אחרי עידית זה איום ונורא"
בנט לא רוצה בחירות, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

סיעות הכנסת פתחו היום (ב') את מושב הקיץ עם ישיבות, אשר בפתחן נשאו דברים יושבי הראש. אחרי שבקואליציה תקפו את האופוזיציה כאשר שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד דיבר בפתח ישיבת סיעת יש עתיד ותקף את חבר הכנסת איתמר בן גביר כי רקד על דם נרצחי הפיגוע באלעד. ובאופוזציה תקפו את הקואליציה-נתניהו: "לממשלה הזאת אין לגיטימציה ציבורית".

"תזכרו איפה היינו לפני שנה בשומר חומות, מדינה מסוכסכת"

עכשיו הגיע תורו של ראש הממשלה, נפתלי בנט לנאום מול סיעת ימינה שמונה שישה חברים עם עידית סילמן, שהודיעה על פרישה לפני כחודש. בנט פתח בהתייחסות למצב הרעוע של קואליציה: ״חוסר יציבות פוליטית זה דבר לא בריא למדינה. כולנו צריכים לייצב את הספינה ולגלות אחריות. אנחנו בתוך גל טרור משמעותי, וצריך לעמוד מאוחדים מול אויבינו. חשוב מאוד להחזיק את הקואליציה. החלופה היא לחזור שנה אחורה, וזה איום ונורא. תזכרו איפה היינו לפני שנה בשומר חומות, מדינה מסוכסכת".

  

בנט המשיך ודיבר על במצב הבטחוני הקשה בו עומדת המדינה על רקע אירועי הטרור הפוקדים אותה: "בשנות השיתוק הפוליטי נפער פער ענק בהתעצמות הבטחונית של מדינת ישראל, פער שאנחנו לאט לאט סוגרים. חווינו אובדן משילות בערים המעורבות. אסור לשכוח את המחירים ששילמנו. אין לנו מדינה אחרת. מה שהכי מטריד אותי זה איך אנחנו מחזיקים את מדינת ישראל מבפנים".

"התפקיד שלנו זה לא להיגרר אחרי זה אלא להוביל"

וסיים בהתייחסות לפרישה של סילמן, חברת מפלגתו: "רמת האיבה, כפי שראינו ברדיפה אחרי עידית ואחרי ניר ובאיומים כלפיי וכלפי איילת - זה איום ונורא. התפקיד שלנו זה לא להיגרר אחרי זה אלא להוביל".

.