ברקע האמירה של לברוב ושריפת דגל ישראל בהר הבית: עמית סגל תוקף את הממשלה

אמש תקף סרגיי לברוב את וולודומיר זלנסקי ומוצאו היהודי, ואמר כי הוא "מאמין שלהיטלר גם היה דם יהודי". בליל שבת שרפו מוסלמים דגל ישראל בהר הבית והבוקר נתלתה כרזת חמאס ועליה מחבל חמוש בטיל | עמית סגל זועם על החד צדדיות של שרי הממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/22 10:13 א באייר התשפב

ברקע האמירה של לברוב ושריפת דגל ישראל בהר הבית: עמית סגל תוקף את הממשלה
עמית סגל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר החוץ יאיר לפיד גינה הבוקר (ב') את דבריו האנטישמיים של שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב, "העובדה שזלנסקי יהודי לא שוללת את האלמנטים הנאציים באוקראינה", לברוב הוסיף כי הוא "מאמין שלהיטלר גם היה דם יהודי". מוקדם יותר גינו את הדברים השרים יועז הנדל ומאיר כהן, וגם סגן השרה יאיר גולן. 

על פי דיווחים ערביים קרוב ל-100 אלף מתפללים מוסלמים הגיעו לתפילת הבוקר של העיד אל-פיטר במתחם הר הבית. במתחם נתלתה במהלך הבוקר כרזה של חמאס עליה מופיע מחבל חמאס חמוש בטיל, "חמאס מברך את האומה הערבית והאיסלאמית לרגל חג עיד אל-פיטר", נכתב. בליל שבת שרפו מוסלמים דגל ישראל בהר הבית. גם הבוקר כמו בימים של חודש הרמדאן נשמעו בהר קריאות אנטישמיות ושירי תמיכה בחמאס ובמוחמד דף. 

עמית סגל חיבר בין שתי הסוגיות, ותקף בחשבון הטוויטר שלו את שרי ההמשלה ותגובתם לאירועים: "ההתבטאות האנטישמית של שר החוץ הרוסי ראויה לכל גינוי", כתב סגל, והוסיף: "כאשר יסיימו כל שרי הממשלה את הסבב המתבקש, האם יידרשו גם לשריפת דגל ישראל בהר הבית והנפת כרזת ענק של החמאס עם תמונתו של מחבל?", תהה.

צפו בשריפת דגל ישראל בהר: