בבית אל התייאשו מהממשלה ופונים לאבו מאזן

במועצה המקומית הסמוכה לרמאללה החלו בקמפיין שפונה לפלשתינים וקורא להם לבקש מיו"ר הרשות הפלסטינית, לדרוש משרת התחבורה מיכאלי לטפל בכביש המסוכן המשמש את הישראלים והפלשתינים: "אנחנו פסע מאסון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/22 12:24 ל בניסן התשפב

בבית אל התייאשו מהממשלה ופונים לאבו מאזן
השלט שהוצב בשפה הערבית , צילום: דוברות בית אל

קמפיין חדש בכבישים באזור בנימין עלה הבוקר (א') לאוויר בשפה הערבית ועליו סמל מועצת בית אל. בטקסט המצורף פונים במועצה הסמוכה לרמאללה אל הפלסטינים בבקשה לדרוש מיו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן לסייע בשיפור מצב התחבורה הקטסטרופלי באזור, לאחר שהתייאשו מהאפשרות לקבל מענה מראש הממשלה נפתלי בנט ומשרת התחבורה מרב מיכאלי המסרבת להיפגש איתם לצורך פתרון הסוגיה. 

בשלטים נרשמה פנייה לפלשתינים: "יא זאלמה, נתקעת בפקק יחד איתנו? בקש מאבו מאזן שיפנה למירב מיכאלי על מנת שתפתור את בעיית הפקקים".

השלט שהוצב בכביש

השלט שהוצב בכביש צילום: דוברות בית אל

ראש מועצת בית אל, שי אלון: "יש כביש אחד וצר שמוביל לבית אל בו נוסעים גם פלשתינים רבים בדרכם לרמאללה וכפרי הסביבה וכולם סובלים מפקקים בלתי נסבלים שממררים את חייהם ביום יום. הבעיה הופכת גדולה יותר כאשר מבינים כי מדובר בכביש היחיד המוביל לבית אל, מה שהופך את היישוב למובלעת ויוצר מצב של סכנת חיים תחבורתית וביטחונית". 

בערב פסח נאלצו רבים לצעוד רגלית לאורך הכביש 

"רק בערב פסח האחרון נאלצו אנשים לצעוד רגלית לאורך הכביש, דקות לפני החג, על מנת להגיע ליישוב. במצב בו יתרחשו התפרעויות וחסימת הכביש, לא תהיה אפשרות להיכנס או לצאת מהיישוב כלל וחלילה תוך זמן קצר נגיע למצב של קטסטרופה ואובדן מאסיבי של חיי אדם. אנחנו פסע מאסון. ביום שהוא חלילה יתרחש, הדם יהיה על ידיה של השרה מיכאלי וראש הממשלה נפתלי בנט. החלטנו לנסות ולפנות לפלשתינים שיבקשו מאבו מאזן להסיר את המצור המוטל עלינו. לו שרת התחבורה מיכאלי מקשיבה - לנו לא".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן