אטילה שומפלבי: "אולי נתניהו צדק, האיש הוא בזבוז זמן"

פרגון לנתניהו מהעיתונאי אטילה שומפלבי? בהתייחסות זועמת להתנהגות של השלטון בירדן מול התפרעות המחבלים בהר הבית הפתיעה אטילה את העוקבים וכתב: "אולי נתניהו צדק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/04/22 09:12 יח בניסן התשפב

אטילה שומפלבי: "אולי נתניהו צדק, האיש הוא בזבוז זמן"
אטילה שומפלבי, צילום: פלאש 90

האמירות הבוטות של הממשל בירדן נגד ישראל גררו לא מעט תגובות של פוליטיקאים ואזרחים בישראל, לצד הגינויים, העיתונאי  אטילה שומפלבי מהאתר ynet הפתיע את העוקבים הרבים ואמר כי מי שצדק בסוגייה הוא לא אחר מאשר ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

נתניהו צדק לגבי עבדאללה

שומפלבי כתב בטוויטר: "אחרי כל ההשקעה של הצמרת המדינית הישראלית במלך עבדאללה, התגובה שלו לאירועי אל אקצא פשוט מגוחכת. איש מבוהל, חלש ופחדן שנסחף אחרי ההמון המוסת שלו. אפס מנהיגות. 0 הובלה. משדר פאניקה, ואת הפאניקה הזו מזהים במודיעין הישראלי בעוצמה גדולה. אולי נתניהו צדק לגבי עבדאללה. האיש הוא בזבוז זמן".

"נותנים רוח גבית לאלו שפוגעים בקדושת החגים ונוקטים אלימות"

גם במשרד החוץ גינו את התנהלות הממשל בירדן ששיבח את מיידי האבנים וכתבו: "‏זימונו של סגן השגריר למשרד החוץ הירדני והודעת דובר משרד החוץ הירדני בעקבות הפגישה פוגעים במאמצים להשכין שקט בירושלים ונותנים רוח גבית לאלו שפוגעים בקדושת החגים ונוקטים אלימות המסכנת חיי אזרחים מוסלמים ויהודים כאחד.

‏אנו קוראים לכולם לסייע לישראל במאמצים להשכין שקט בירושלים ולאפשר חופש פולחן בהר הבית. מדינת ישראל מחוייבת ופועלת ללא לאות להבטחת חופש הדת והפולחן ליהודים, למוסלמים ולנוצרים  בירושלים בימי חול וחג כאחד, בוודאי שבתקופה זו בה מתלכדים הפסח, הרמדאן והפסחא".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן